36

207 10 6
                                    

Park Kalea pov.
Ik druk een kus op Jin zijn voorhoofd en glimlach even, ik pak mijn rugzak en trek de capuchon over mijn hoofd. Ik loop naar beneden en pak even wat drinken. Ik loop naar mijn auto en ga zitten. Ik start de auto en rijd weg, ik zucht even en rijd ergens naar een verlaten parkeer terrein. Ik haal een hand door mijn haar en kijk even naar de bijrijders stoel. Een foto van Jin en mij ligt er op, ik pak een zwarte stift, -Hey Jin, het spijt me maar ik kan hier niet langer blijven ik kan het denk ik niet aan die haat en misschien is het beter als ik verdwijn X P.K. - ik doe de dop op de stift en rijd naar Jin's huis, ik pak mijn rugzak en stap uit, ik gooi de autosleutel door de brievenbus en begin met lopen.
Ik loop door een steegje "Wat doet zo'n knappe meid hier?" Een mannelijke stem hoor ik achter me, ik draai me om en een dikke man met een snor staat achter me, hij heeft een dikke grijns op zijn gezicht. "Ew" mompel ik en ik wil verder lopen maar hij pakt mijn pols "Waar ga jij heen?" Hij grijnst, ik schop hem hard in zijn buik en sla hem hard in zijn gezicht. Ik begin met rennen en ren snel alle steegjes uit, ik spring ergens over een hek.
Ik kom in een verlaten warenhuis en ik bijt op mijn lip, ik kijk rond en ik voel al gauw een vuist in mijn gezicht, mijn zicht wordt zwart.

Ik knipper even en open voorzichtig mijn ogen "Welkom Park Kalea"

EmotionalWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu