29

135 10 0
                                    

Kim Seok-Jin pov
"Jongens, in begin me nu wel enorm veel zorgen te maken. Ze had er al lang kunnen zijn." ik loop heen en weer door de woonkamer, mijn blik gericht op het raam. De regen komt nog steeds met bakken uit de lucht vallen.
"Jin, ze komt wel. Maak je geen zorgen." probeert Suga me gerust te stellen, maar het helpt niet bepaald. "Wat als er iets ernstigs net haar gebeurd is? Ik heb haar al twintig geprobeerd te bellen maar ze neemt niet op." de telefoon die ik in mijn rechterhand vast heb houd ik even in de lucht. "Ze reageert ook al niet op mijn berichtjes, wie weet wat er gebeurd is!" gefrustreerd haal ik een hand door mijn haar. Ik vind het maar niks dat het zo lang duurt en ze niks van zich laat horen.
"Weet je zeker dat ze van plan was om te komen, misschien zit ze wel lekker thuis of zoiets." stelt Jungkook voor, meteen schud ik mijn hoofd. "Kan niet, ze heeft haar huis verkocht. Z-" ik word onderbroken door de deurbel die door het hele huis klinkt. Meteen ren ik naar de voordeur. Een doorweekte Kalea staat voor de deur. "Kalea! Waar was je?!" roep ik ik trek haar naar binnen en doe de deur achter haar dicht. Als ze binnen staat sla ik meteen mijn armen om me heen. Het interesseert me niet dat ik nu nat word.
"Jin, kijk uit, straks word je nog ziek of zoiets." mompelt Kalea. "Alsof mij dat wat interesseert. Kalea, waar was je?" vragend en bezorgd tegelijkertijd kijk ik Kalea aan. "De tank van mijn auto was leeg dus moest ik lopend." mompelt Kalea. "Waarom heb je niet gebelt! Dan was ik je komen halen!" ondertussen is de rest vanuit de woonkamer naar ons toe gekomen. "Mijn telefoon is leeg. Ik kon niet bellen." antwoordt Kalea zachtjes.
"Het lijkt me verstandig als jij eerst even gaat douchen. Je staat hier helemaal te bibberen." merkt Namjoon op. Kalea schudt meteen haar hoofd. "Nee jongens, dat hoeft niet. Ik droog zo wel op en da-" "Kalea, waarom wil je onze hulp niet aannemen?" onderbreek ik haar. Kalea geeft geen antwoordt, haar blik richt ze op de grond.
"Kom op, ik breng je wel naar de badkamer. Je krijgt droge kleding van mij en terwijl je aan het douchen bent maak ik je favoriete eten voor je klaar." ik pak Kalea haar hand vast en trek haar mee naar boven. "Jin, dat hoef je echt niet allemaal voor mij te doen." mompelt Kalea. "Kalea, je bent mijn aller beste vriendin, al voor jaren. Het is onze schuld dat je al die haat krijgt en mijn schuld dat je nu dakloos bent. Dit is het minste wat ik voor je kan doen." ik leg mijn handen op Kalea haar wangen en kijk haar aan. "Je hebt echt niet door hoe belangrijk je voor me bent, of wel soms?" ik druk zachtjes mijn lippen op die van Kalea.

EmotionalWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu