Park Kalea pov.
Ik lach even om Jin die rustig aan het eten is, hij maakt altijd schattige geluidjes als hij aan het eten is. Jin kijkt me aan en ik kijk naar mijn eten met een blos op mijn wangen, ik kijk op als ik een zachte trap tegen mijn been voel en zie Jimin grijnzen, ik rol even met mijn ogen en kijk op als een serveerster naar me loopt en wat in het oor fluistert "Maar ik ben nu niet aan het werk" ze glimlacht zwak "Weet ik Kalea maar het is maar een paar minuten" ik knik dan maar en kijk de jongens aan "Ik ben zo terug" ik sta op en doe mijn haar in een knot "Jezus Jin vraag haar gewoon!" Hoor ik nog snel en ik loop de keuken in "Thank god Kalea!" Ik word begroet door een paar chef's en serveersters.Ik ga weer zitten "Waar moest je mee helpen?" Jungkook kijkt me aan "Ze hadden wat fout gedaan maar wilden het niet weg gooien en ik kan als een van de beste van iets mislukts iets lekkers maken" ik grinnik even en de jongens knikken instemmend. Ik neem een hapje van mijn eten en bijt even op mijn lip, "Werk je hier in dit restaurant?" Luna glimlacht "Ja en nee" ik grinnik even en kijk haar aan met een glimlach "Ik help zo'n beetje bij elk beroemd restaurant dus ik reis zo wel eens heen en weer" ik glimlach en Luna knikt "Wat kan je het aller lekkerst maken?" Ik bijt even op mijn lip en grijns dan "Ramen" Luna glimlacht even "Mijn favoriet" ze grinnikt even. Ik glimlach, Taehyung kijkt naar Luna "Je moet een keer Kalea haar ramen proeven die is echt lekker" glimlacht hij, ik grinnik even "Dankje wel Tae" ik kijk vanuit mijn ooghoek naar Jin en glimlach zwakjes, waarom moet hij zo knap zijn?
Uitgeput ga ik op de bank zitten, waarom was ik altijd zo moe als ik terug kom van de jongens? Ik gaap even en zet de tv aan, ik rol even met mijn ogen en zet hem dan weer uit. Ik loop naar de keuken en pak een glas en pak dan wat melk. Ik heb geen idee wat de plannen voor morgen zijn maar dat maakt niet uit. Ik kijk even op mijn horloge en trek een vest aan, ik doe de capuchon op en open de deur naar buiten, ik pak mijn autosleutel en de regendruppels vallen met bakken uit de lucht. Ik zucht en ren naar mijn auto, ik ga zitten en start hem. Gelukkig de tank zit nog vol, ik moet nog wel even wat boodschappen doen. Ik hoop dat de winkels open zijn...