25

139 10 0
                                    

Kim Seok-Jin pov
"Deze training was echt slopend." zucht ik terwijl ik op de grond ga liggen. We hebben de hele middag geoefend voor een nieuwe dans die we over een paar weken helemaal perfect uit moeten voeren op het podium.
"Zeg dat wel man." de andere jongens gaan ook op de grond zitten of liggen. Op Suga na. "Suga, waarom ga je niet zitten?" vraagt J-Hope. "Omdat als ik ga zitten ik nooit meer op kan staan." antwoordt hij waardoor de andere jongens in de lach schieten. Ik krijg niet veel meer mee van de rest van het gesprek, mijn gedachten dwalen steeds maar weer af naar Kalea. Ik hoop maar dat ze een andere baan kan vinden, eentje waar ze wel gelukkig van wordt.
Een diep zucht verlaat mijn mond, wat zou ik haar graag de mijne willen noemen.

Ik schrik op uit mijn gedachten doordat er iemand is die me een harde elleboogstoot geeft. Geschrokken kijk ik om me heen. "Ga je mee Jin? We gaan naar huis." Jungkook kijkt me vragend aan. "Owh, uhm ja." ik sta op en loop met de rest mee de danszaal uit.
"Zat je nu al weer te denken aan Kalea?" vraagt Jimin als we iets later in de auto zitten. "Jongens, jullie moeten me helpen haar over te halen bij ons te komen wonen."
"Wat is er mis met haar oude huis?" vraagt Namjoon die vragend een wenkbrauw optrekt. "Niks, maar ze heeft ontslag genomen dus kan ze het niet meer betalen." leg ik uit. "Waarom heeft ze ontslag genomen." vraagt Taehyung die duidelijk verbaasd is. "Nou, eigenlijk heb ik het voor haar gedaan." mijn blik richt ik op de grond. Misschien was het niet heel slim van me geweest om dat te doen, aangezien Kalea nu zonder werk zit. Maar ik kon gewoon merken dat ze niet gelukkig was daar. Ze is een geweldige Kok, ze heeft een goede reputatie opgebouwd, ze kan toch vast wel in een ander restaurant werk vinden? Ik bedoel ze is geweldig, wie wil haar nu niet in de keuken hebben staan?

EmotionalWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu