Park Kalea pov.
Ik trek de capuchon over mijn hoofd en bijt op mijn lip, misschien is een baan vinden toch moeilijker dan verwacht? Ik zucht even en rits dan mijn jas dicht, de wind blies nog best hard en het was koud. Ik kijk op als er een meisje naar me toe komt gelopen "Ben jij Kalea?" Ik knik even en het meisje grijnst "Die jongens verdienen veel beter hopelijk sterf je" ik slik even en loop snel langs haar, tranen rollen over mijn wangen en ik kijk even achterom. Het meisje kan ik niet meer zien en ik begin met rennen naar mijn auto.
Ik sla de auto deur dicht en laat mijn trillende handen op het stuur rusten en laat mijn hoofd op mijn handen rusten, tranen rollen over mijn wangen en ik slik even, mijn schouders schokken en ik kijk op als in een keer mijn beltoon door de auto te horen is, ik neem op zonder te kijken wie het is "Hey Kalea hoe ging het met het zoeken van een baan?" Jin zijn stem is rustig en ik moet de brok in mijn keel we slikken "J-ja g-ging goed" mompel ik zachtjes "Kalea kom hier heen vertel me dan wat er is" zegt Jin zachtjes "O-oke" ik hang op en start de auto.Ik parkeer de auto en zie Jin op de stoep voor de deur zitten, ik stap uit en Jin staat op, hij loopt naar mij toe en trekt me in een stevige knuffel. Hij streelt mijn haren en ik kijk hem aan "Straks ziet de paparazzi je, ik wil niet dat je slechte publiciteit krijgt door me" Jin kijkt me aan "Hallo dat maakt me niet uit jij bent mijn nummer 1 prioriteit" hij drukt een kus op mijn wang en veegt met zijn duimen mijn tranen weg "Kom binnen dan maak ik thee" ik knik even en Jin opent de deur, ik krijg meteen knuffels van de andere jongens "Het komt goed Kalea!" J-Hope kijkt me met een medelevende glimlach aan. Ik ga in de keuken zitten en doe mijn haar in een knot. "Wat was er eigenlijk gebeurd" Jin kijkt me aan "Er was zo'n meisje op straat" mompel ik en ik vertel het verhaal verder aan hem, Jin zijn hand rust op mijn knie en hij maakt rustgevende bewegingen met zijn duim.