30

144 10 1
                                    

Kim Tae-Hyung pov.
Ik haal de handdoek over de grond en maak de natte plekken droog die Kalea achter gelaten heeft. Ik gooi de handdoek in de was mand en glimlach even, Jin staat in de keuken aan het koken. "Wat was er met Kalea" Jin draait zich om "Ze was lopend hier heen gekomen omdat haar tank leeg was en haar batterij is leeg" ik knik even en pak wat drinken "Ik ben boven" ik glimlach even en loop naar mijn kamer, ik pak een boek en ga zitten op mijn bed. Ik sla het boek open en zucht even, ik moet nog even reserveren voor vanavond. Ik pak mijn mobiel en zoek even een goed restaurant op.

Ik klop voorzichtig op Luna haar deur, ik open hem en zie Luna op bed zitten "Hey, doe vanavond je mooiste jurk aan" ik glimlach naar haar, Luna kijkt op "Wat gaan we doen?" Ze glimlacht naar me "Date" ik knipoog naar haar, ze krijgt een blosje op haar wangen en ik glimlach, ze is schattig.

Ik open de auto deur voor haar en ze stapt uit. Ik pak haar hand en we lopen het restaurant binnen. We krijgen ons plaatsje en ik laat haar eerst zitten. Ik ga dan zelf zitten en glimlach naar Luna "Je ziet er prachtig uit" Luna bloost "Dankje" ik glimlach "Luna?" Ze kijkt me aan, haar mooie ogen doorboren de mijne. God ze is prachtig "Je bent schattig" ik glimlach en knipoog naar haar, ze glimlacht.
Ik pak Luna haar hand vast, we staan op het dak van het restaurant, soms mocht je er heen en soms niet. Ik glimlach even en voel even in mijn broekzak, gelukkig het doosje zit er nog. Ik glimlach even en trek haar in een knuffel "Lieve Luna" ik kijk haar met een glimlach aan, ik ga voor haar staan "Ik hou van je met heel mijn hart" ze glimlacht "Zou je mijn vriendin willen zijn?" Ze knikt en slaat haar armen om mijn nek "Ja heel graag!" Ik druk mijn lippen op de hare en geef haar het doosje.

EmotionalWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu