Kim Tae-Hyung pov
Ik haal een hand door mijn haar en glimlach zwakjes, ik pak een flesje melk uit de koelkast en ik loop terug naar mijn kamer. Ik ga op bed zitten en zucht zachtjes. Namjoon kijkt op van zijn boek en kijkt me aan "Van waar die diepe zucht?" Ik kijk hem een beetje geschrokken aan, ik had dus niet verwacht dat hij nog wakker was of überhaupt hier. "Oh niks hoor" ik glimlach zwak en breng snel het flesje melk naar mijn lippen. Ik neem kleine slokjes "Oke je weet dat je het me kan vertellen hé" ik knik even en laat mijn rug tegen mijn kussen rusten. Ik zet het flesje op mijn nachtkastje "Denk jij dat Jin en Kalea iets worden?" Ik kijk hem aan, Namjoon grinnikt en knikt "Natuurlijk ze vinden elkaar leuk en dat valt echt te merken" lacht Namjoon zachtjes. Ik grinnik even "Laten we wedden ik denk dat ze er 3 weken over doen voor ze hebben" ik kijk hem aan, Namjoon grijnst "Voor hoeveel?" Ik grinnik "20.000 won" Namjoon knikt "Deal, ik denk minder dan 3 weken" ik knik en we schudden elkaar de hand.
Ik pak mijn flesje en neem een slokje, Namjoon hield wel eens van een weddenschap, het was eigenlijk nooit iets serieus en hij won meestal maar ik denk nu dat ik ga winnen.Ik kijk even in de agenda en glimlach "Jin waarom vraag je niet of Kalea langs komt? We zijn vrij vandaag" ik glimlach naar hem en Jin zucht even "We zijn vandaag niet vrij we hebben oefening" hij wijst de dag van vandaag aan "Oh" ik grinnik even "Oeps" Namjoon en Luna komen binnen gelopen en Namjoon geeft haar een knuffel "Op de koelkast zijn onze mobiele nummers en die van Kalea voor als je ons nodig hebt of als je even meiden tijd wilt kan je Kalea bellen, ik weet dat ze toevallig vrij is vandaag" Namjoon glimlacht even en Luna knikt maar. Ik pak snel nog even mijn sport tas en loop naar buiten, we stappen met zijn alle in de auto.