Kim Seok-Jin pov
"Jongens, we moeten echt iets doen." ik kijk de andere jongens aan. "Maar wat dan? We kunnen er vrij weinig tegen doen. Als we de fans zeggen dat ze moeten stoppen met zo gemeen doen tegen Kalea en zo, gaan ze echt niet luisteren." zegt Suga die eens diep zucht, de rest knikt even.
"We kunnen het proberen. Misschien helpt het, je weet het niet."
"Zo Taehyung, van waar die glimlach?" vraagt Jimin als Taehyung de woonkamer in gelopen komt. "Sorry wat?" het lijkt wel als of hij op schrikt uit zijn gedachten, vragend kijkt hij ons aan.
"Taehyung had een date met Luna en zo te zien is dat goed verlopen." antwoordt Namjoon. "Met Luna? En jij vond dat okay?" vraagt J-Hope met een opgetrokken wenkbrauw. "Als zij maar gelukkig is dan heb ik er wel vrede mee." antwoordt Namjoon. "En boven dat Taehyung is een goede gozer.""Jongens, ik ga maar weer naar huis. Ik moet morgen weer vroeg op, om opzoek te gaan naar een baan en zo." mompelt Kalea die de woonkamer ingelopen komt. "Bedankt voor de thee en alles." voegt ze er aan toe voordat ze weer verdwijnt. Ik sta op en loop haar snel achter na. "Kalea, wacht even."
Kalea draait zich om en kijkt me vragend aan. "Wat is er?"
"Je weet dat het aanbod nog steeds geld. Ik, en de andere jongens ook, zou het heel fijn vinden als je hier blijft. Dan heb ik je altijd dicht bij me om je te beschermen, te troosten, om je weer te laten lachen. Alsjeblieft Kalea, zeg dat je hier blijft."
Ik zie dat Kalea even na moet denken. "Ik weet het niet Jin, ik denk niet dat het verstandig is." mompelt Kalea die haar blik op de grond richt. "Je moet je niet druk maken over alle haat, ik weet dat het moeilijk is, maar je bent heel sterk. Je kan het."
"Ik zou er over na denken okay?" Kalea drukt een kus op mijn wang en loopt dan naar buiten, de donkere, frisse lucht in.