28

144 9 0
                                    

Park Kalea pov.
De regen tikt hard tegen de ramen van de auto, ik zucht even. Ik moet zo nog een baan gaan zoeken in dit weer. Ik pak mijn mobiel, shit nog maar een paar procent. Ik open mijn deur maar meteen krijg ik spijt. Ik doe de deur weer dicht en doe mijn mobiel uit, ik moet echt snel een baan vinden en een huis. Ik kijk even of ik een paraplu heb in de auto maar helaas niet, ik zucht en doe mijn mondkapje op en mijn capuchon. Ik stap uit de auto en loop rustig over de straten. Ik heb geen hekel aan de regen maar nu moest ik gewoon zo snel mogelijk een baan vinden. Ik bijt even op mijn lip en loop langs een paar restaurants, ik weet toevallig dat die niet heel populair zijn maar goed.
Ik open de supermarkt deur en doe mijn capuchon af, toevallig werd hier iemand gezocht, een vrouw in een schort is wat vakken aan het vullen "Hallo?" Ik glimlach naar de vrouw en buig licht voor haar "Ik zag toevallig dat jullie iemand zochten ik wilde graag weten of dat nog steeds zo is" de vrouw kijkt op en laat haar blik over mij heen glijden "Oh my jij bent Park Kalea!" De vrouw glimlacht "Kom mee dan kan je even drogen" ik glimlach even en loop met de vrouw mee, ze duwt me zachtjes op een stoel "Maar waarom zoek je een baan? Je werkt toch in de keuken?" De vrouw geeft me een kopje thee, ik glimlach even en schud mijn hoofd "Niet meer, het maakte me niet gelukkig en was niet bepaald goed voor mijn gezondheid elke dag heen en weer" glimlach ik even, de vrouw glimlacht even "Je bent aangenomen je begint morgen" ik glimlach en knik "Dankuwel"

Eindelijk een baantje, het is misschien niet het beste maar beter dan niets, ik steek mijn handen in mijn jaszak en de regen raakt mijn haar, vergeten om mijn capuchon op te doen. Ik bijt op mijn lip ik kan nu niet daar de jongens en vragen om een warme douche dan gaan ze zich af vragen waarom ik niet naar huis ben gegaan, ik ga in mijn auto zitten en zet mijn mobiel aan. Ik heb een paar gemiste oproepen van Jin en veel berichtjes -Is het waar? Heb je je huis verkocht?!- ik bijt even op mijn lip en dan krijg ik twitter meldingen -Zag dat Kalea haar huis te koop stond haha die hoer heeft geen geld meer zolang ze maar uit de buurt van BTS hun huis blijft- mijn ogen worden waterig en ik bijt op mijn lip -Ah arme Kalea, not eindelijk is ze dakloos en geen baan poe hoe voelt dat he- ik gooit mijn mobiel tegen de bijrijders deur en zucht, Kalea hoelang negeer je die berichtjes al? Lang genoeg dat kan nu ook wel, toch? Ik hoor mijn ringtone en zucht, ik pak mijn mobiel en zie Jin zijn nummer in mijn scherm, er zit een barst in oeps. "Kalea kom nu hier heen alstjeblieft" ik zucht onhoorbaar "Jin ik re-" ik kan niet uitpraten want mijn mobiel valt uit. Ik zucht nu moet ik er wel heen, ik start de auto maar hij wilt niet. Ook nog een lege tank fijn! Ik pak een rugzak van de kofferbak en vul hem met mijn belangrijke spullen en doe de auto op slot. Ik loop naar buiten en het regent nog steeds. Ik begin maar met lopen naar de jongens hun huis.

EmotionalWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu