Park Kalea pov.
Ik doe mijn haren in een knot en pak voorzichtig mijn rugzak van de grond en loop zachtjes uit de kamer van Jin. Ik loop naar de deur en net als ik hem open heb voel ik een hand op mijn schouder "Waar ga je heen?" Jin kijkt me aan, ik bijt even op mijn lip "Ik ga naar mijn auto vol tanken en dan opzoek naar een huis" Jin zucht "Kalea je bent zo koppig als wat, waarom neem je niet gewoon onze hulp aan?" Jin kijkt me aan, ik geef hem mijn mobiel "Lees alles maar, het staat allemaal in mijn gallerij mijn code is de dag dat we vrienden werden" ik draai me om en loop naar buiten.
Ik loop naar een tankstation en vul een kan met wat benzine. Ik loop dan naar mijn auto en vul die, ik start de auto en gelukkig doet hij het weer. Ik stap in en zucht waarom heb ik nou mijn mobiel gegeven? Nu kan ik geen huizen bekijken. Oh shit mijn werkdag! Ik rijd snel naar het supermarktje en loop naar binnen "Annyeong het spijt me zo erg!" Verontschuldig ik me tegen over de vrouw en ze glimlacht "Het is al goed" ik trek een schort aan en begin maar met wat vakken vullen.Uitgeput stap ik in mijn auto, ik rijd naar het huis van de jongens, ik kan nog niet eens kloppen of de deur gaat open "Waar was je?" Suga kijkt me aan en hij trekt me mee naar binnen, er worden foto's gemaakt maar dat maakt me niet uit. Dan pas merk ik dat ik het schort nog aan heb. Ik doe hem af en Jin kijkt me aan "Ik wist niet dat het zo erg is" mompelt hij, hij trekt me in een knuffel en ik sla mijn armen om zijn nek. Hij tilt me op en loopt naar boven. Hij zet me op bed en gaat naast me zitten "Volgende keer moet je het negeren okay?" Jin kijkt me met zijn doordringende bruine ogen aan "Dat is makkelijker gezegd dan gedaan" Jin pakt mijn hand vast en zijn lippen belanden op de mijne.