Kim Tae-Hyung pov.
Ik kijk even naar mijn handen en dan naar Jin en Kalea, ze zitten op de bank en Kalea is aan het slapen. Jin is haar haren aan het strelen en om eerlijk te zijn ze zijn echt schattig.
Ik haal een hand door mijn haar en kijk even naar mijn drinken "Hey gaat het?" Namjoon kijkt me aan, ik knik even "Ja ik wist niet dat onze fans zo wreed konden zijn" ik zucht even, Namjoon knikt "Klopt maar ook dat ze dit zo lang voor ons verzwegen heeft" zucht Namjoon. Ik kijk even naar hem en knik "Ik snap haar ook wel we kunnen haar niks kwalijk nemen" Namjoon knikt weer "Willen jullie drinken?" Vraag ik en ik kijk even naar iedereen die op de bank zit.
Ik schenk de glazen in en geef aan iedereen de glazen "Hey moet ik helpen?" Luna kijkt me met een glimlach aan, ik schud mijn hoofd met een glimlach en geef haar haar eigen glas.
Ze glimlacht "Wil je trouwens morgen avond uiteten?" Ik glimlach, Luna glimlacht en knikt even "Ja" ik glimlach, ik weet niet of Namjoon het oké vindt als ik met zijn nichtje ga.Ik kijk even naar mijn muur en glimlach, er hangen allemaal foto's van de jongens. Door de jaren heen hangen er allemaal foto's ook van elke video fotoshoots hangen er foto's. Ik glimlach, dat zijn echt geweldige herinneringen.