Kim Luna pov
"Zeg, Luna, vertel eens iets over jezelf. Ik bedoel, wij kennen alles over elkaar, maar jij bent nog helemaal nieuw. Nou ja, voor de meeste van ons dan." Kalea kijkt even op van de menukaart die ze in haar handen heeft. De jongens richten allemaal meteen hun blik op mij. "Wat willen jullie weten." vraag ik zonder van de menukaart op te kijken, al die aandacht ben ik niet bepaald gewend.
"Waar kom je vandaan?" vraagt Jungkook. "Ilsan, zelfde stad waar Namjoon ook vandaan komt." antwoord ik, ik klap de menukaart dicht. Ik heb geen idee wat ik zou moeten gaan eten.
"Kan ik jullie helpen?" vraagt een serveerster die ons vragend aankijkt. De jongens en Kalea noemen op wat ze willen hebben, ik besluit maar hetzelfde als Namjoon te bestellen omdat ik weet dat ik dat sowieso ook wel lekker ga vinden.
"En wat is de reden dat je hier bent gekomen?" vraagt Kalea. "Ik, uhm... Ik moest er even tussen uit. Een andere omgeving, andere mensen." leg ik voorzichtig uit. "En je ouders dan?" vraagt Taehyung. "Die zijn er niet meer..." mompel ik zachtjes. "Ze zijn een maand geleden omgekomen in een auto ongeluk." voeg ik er aan toe. Tranen ontstaan in mijn ogen. "Oh my, sorry, dat wist ik niet." Taehyung kijkt me verontschuldigend aan. "Het geeft niet, jullie konden het niet weten."
"Daarom ben je hier heen gekomen, of niet soms?" vraagt Kalea. Ik knik even. "Hey, als je ergens mee zit, je kan altijd bij me terecht." Kalea pakt mijn hand vast en kijkt me aan. Ik knik even en glimlach zachtjes.