18

167 12 0
                                    

Park Kalea pov.
Een gaap verlaat mijn mond en ik til mijn hoofd op, ik rek me uit en kijk naar Jin die aan het slapen is. Ik glimlach zwak en sta op, ik pak mijn jas "Waar ga je heen?" De ochtend stem van Jin is te horen, ik trek mijn jas aan "Naar huis" ik bijt even op mijn lip, Jin staat op en schud zijn hoofd. Hij trekt me mee naar boven en duwt me op bed "jij blijft slapen" hij gaat achter me liggen en slaat zijn arm om mij heen, ik slik even "Jin nee ik moet naar huis" ik kijk hem aan. Jin glimlacht en schud zijn hoofd "Alstjeblieft blijf" ik kijk hem aan en bijt op mijn lip "Maar ik moet morgen werken" Jin schud zijn hoofd "Neem ontslag" ik grinnik even "Nee als ik ontslag neem moet ik ook meteen mijn huis verkopen en een kleinere kopen ik krijg goed betaald voor deze baan"
Jin streelt mijn haar "Je kan toch hier wonen?" Ik schud mijn hoofd "Nee dat kan ik niet aannemen nee!" Ik kijk hem aan, Jin glimlacht en zijn hoofd komt zachtjes dichterbij. Hij drukt zijn lippen op de mijne. Ik sluit mijn ogen en sla mijn armen om zijn nek.

"Alstjeblieft blijf?" Jin glimlacht even naar me, ik knik voorzichtig en doe mijn jas uit, hij trekt de dekens over ons heen en trekt me dichter tegen zich aan "Wil je morgen op een date gaan?" Hij kijkt me met een glimlach aan "Ik moet werken morgen" Jin pruilt "Neem ontslag we gaan een betere baan voor je zoeken" ik zucht even "Ik kan toch niet zomaar ontslag nemen?" Jin pakt mijn mobiel en belt mijn baas.
Met grote ogen kijk ik hem aan "Je bent morgen vrij en de dag daarna ook en de dag daarna ook" hij grijnst, mijn mond valt open "Heb je dat serieus gedaan?" Jin knikt en drukt een kusje op mijn voorhoofd "Nu kunnen we morgen op een date" ik leg mijn hoofd in zijn nek holte en sluit mijn ogen, ik val al snel in slaap.

EmotionalWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu