Park Kalea pov.
De warme stralen van de douche lopen over mijn rug. Ik voel mijn spieren ontspannen en glimlach, ik doe wat shampoo op mijn hand en kijk dan naar de douche. Ik sluit mijn ogen en krijg meteen Jin in beeld met zijn schattige glimlach. Ik open mijn ogen en schud mijn hoofd gaat niet gebeuren Kalea.Ik droog me af en kijk even in de spiegel, ik zucht en trek dan een slaapjurk aan. Ik kijk op als ik mijn mobiel zie oplichten en pak hem dan, ik neem op en glimlach zwak "Met Kalea?" Ik frons even en kijk dan op als ik de oh zo bekende stem hoor van Jin "Hey hoe ging werk?" Hij praat zachtjes, waarschijnlijk slapen de jongens al "Ja werken ging goed het is alleen een beetje vermoeiend" ik loop naar mijn slaapkamer en ga op bed zitten "Misschien moet je een nieuwe baan zoeken" ik grinnik zacht en kijk naar de lampen "Ga jij er een voor me zoeken?" Ik lacht zachtjes Jin lacht mee en ik kijk even op wekker "Ik ga slapen ik moet morgen weer werken" ik zucht zachtjes "Je werkt te veel neem een keer rust" ik lach zachtjes en schud mijn hoofd "Nee ik heb al te vaak rust genomen ik moet echt werken" ik glimlach zwakjes "Slaaplekker Jin" ik glimlach en hij zegt een zachte slaaplekker en ik hang op.
Ik open mijn ogen en kijk op mijn wekker, fijn de wekker is nog niet eens gegaan. Ik zet hem alvast uit en sta op, ik trek een simpele broek aan en een wit t-shirt. Ik doe mijn haar in een knot en loop naar beneden, ik doe mijn mobiel aan en maak koffie. Ik beantwoord een paar berichtjes en kijk op als ik een appje heb van Suga -Kom je vanavond naar ons toe?- ik glimlach zwakjes -Ja hoor ik werk tot vanmiddag ik kom vanavond wel even- ik verstuur het berichtje en schenk de koffie in een thermoskan en loop naar de auto ik stap in en rijd naar mijn werk.