Park Kalea pov.
Ik grijns even naar Luna en haal een hand door mijn haar, "Jullie zijn schattig" ik knipoog even en doe mijn haar in een staart "Jij en Jin anders ook" Luna glimlacht naar me, ik krijg een blos op mijn wangen en schud mijn hoofd "Ga me niet vertellen dat jullie gewoon vrienden zijn want daar geloof ik helemaal niks van" Luna kijkt me doordringend aan, ze heeft echt heldere ogen. Ik bloos even en kijk naar beneden "Misschien hebben we gezoend?" Fluister ik en ik begin wat aan mijn armbandje te prutsen "Wat?!" Luna pakt mijn hand vast "Gefeliciteerd!" Ze knipoogt even, ik grinnik even "Hallo we zijn niet bij elkaar" ik schiet in de lach. Luna grinnikt even "nog niet" ik lach even en sta op "Ik ga even kijken wat de jongens te eten hebben" Luna knikt even en ik loop dan naar de voorraadskast. Daar hadden ze meestal de lekkere dingen liggen, ik pak een zakje en kijk er naar, iets met chocola. Ik neem het mee naar Luna "Ik wil niet alles van ze jatten dus we moeten het met dit doen" ik ga zitten en maak het open, ik pak er een uit en neem een hapje.Ik trek mijn jas aan en de regen valt met bakken uit de lucht "Je kan nog even blijven?" Ik schud mijn hoofd met een glimlach "Ik moet nog even wat regelen" ik trek mijn schoenen aan en pak mijn auto sleutel "Ik ga je wat vertellen maar dat moet je echt niet aan Jin vertellen ofzo" ik kijk Luna even aan en ze knikt "Aangezien Jin ervoor gezorgd heeft dat ik ontslag heb genomen moet ik een nieuwe baan vinden maar ik heb geen genoeg geld meer voor mijn huis, ik ga naar de makelaar en zet mijn handtekening dan is hij verkocht ik heb weer genoeg geld maar moet dan even een kleiner huisje vinden" Luna knikt even en ik kijk haar aan "Ik woon dus voor een paar dagen in mijn auto en mijn spullen staan in de opslag" ik lach even, klinkt best zielig "Zeg het alstjeblieft niet tegen Jin want hij wilt dat ik bij jullie kom wonen en ik denk niet dat jullie daar op wachten" Luna geeft me een knuffel "Waarom niet?" Ik knuffel voorzichtig mee "Ik kan nog al een last zijn soms" ik voel mijn mobiel trillen maar negeer het "Ik ga maar weer eens" ik glimlach naar Luna en ren naar buiten naar mijn auto.
Ik pak de pen aan en zet mijn handtekening. De makelaar overhandigt me het geld en ik buig even voor de man. Ik loop naar mijn auto en ga zitten, nu kan ik dit beter zo snel mogelijk op de bank zetten. Dan kan ik het via de pinpas uitgeven en eraf halen wanneer ik wil.