Kim Tae-Hyung pov.
Ik open de deur en de jongens lopen naar binnen, Luna ligt op de bank tv te kijken. Alhoewel ik vraag me af of dat kan met je ogen dicht. Ik glimlach even en zet de tv uit. De jongens zijn al boven en ik zucht even, ik til Luna voorzichtig op en loop naar haar kamer. Ik leg haar op bed maar ze pakt me vast "Sliep je wel?" Ik grijns naar haar en Luna knikt, ze glimlacht naar me en opent haar ogen "Hoe ging het?" Ze laat haar wang op mijn wang rusten "Goed ik moet alleen nog douchen" ze glimlacht en drukt haar lippen op de mijne. Ik glimlach en leg haar neer "Ga maar slapen" ik druk een kus op haar voorhoofd en Luna pakt nog snel mijn hand "kom na het douchen" ik frons even maar knik dan.
Ik loop haar kamer uit en ga dan naar de badkamer, ik hoor het water lopen, waarschijnlijk is nu Suga aan het douchen. Ik loop mijn kamer in en pak al vast mijn spullen.Ik droog mijn haren en loop naar de kamer van Luna, ik zucht even maar loop dan toch naar mijn kamer. Ik leg de handdoek neer en trek een pyjama aan, ik loop weer naar haar kamer en open voorzichtig de deur, ik kijk naar Luna die ligt met haar ogen dicht. Ik glimlach en ga voorzichtig bij haar zitten, ze opent haar ogen en glimlacht naar me.