❤~{5}~❤

1K 119 32
                                    

V kuchyni už všichni seděli a spokojeně jedli snídani.

,,Ale Jungkookie tobě to sluší, co to, že jsi se dal na světlé barvy?" Zeptala se mamka, ale já ji ignoroval.

Vzal jsem si jablko popadl batoh, klíče, mobil a utíkal do školy.
No dobrý 07:26, tak to mám ještě času a jsem tam za pět minut.

A opravdu, za pět minut jsem došel ke škole. Díky bohu byla otevřená a tak jsem prostě vešel. Doufal jsem, že nebudu vyčnívat, přeci jenom nemám nápadné oblečení a tak nějak zapadám ne?

Bohužel ne, padalo na mě nekonečně mnoho obdivujících, ale také znechucených pohledů a já se chtěl vypařit.

Stašně jsem zmatkovat, a tak jsem v nepozornosti vrazil do jednoho kluka.

,,Hej ty, nemůžeš si dávat větší pozor?" Řekl kluk s tmavě hnědými vlasy.

,,Ehm jo, promiň, jsem tu nový a tak jsem celkem zmatený."

,,Jo to jsem si všiml." Řekl pobaveně.

,,Hledáš asi ředitelnu viď?" Zeptal se mě s úsměvem od ucha k uchu.

,,No...jo, ale nevím kde je. Nemohl bys-" Ani jsem to nestihl doříct a hnědovlásek už mě tahal ke dveřím ředitelny.

,,Tak tady to máš, jo a nestihl jsem se ani představit. Jmenuju se Min Yoongi, ale pro přatele Suga, kdyby jsi cokoli potřeboval, můžeš se na obrátit. Chodím do druháku." Zazubil se a se zřejmou otázkou v očích se na mě podíval.

,,Děkuju, já jsem Jeon Jungkook, ale pro přátele jen Jungkook nebo Kook." Ještě mi zamával a pak někam odpochodoval.

Tak to vypadá, že mám nového kamaráda, aspoň něco pozitivního.

Zaťukal jsem a nervózně přešlapoval z místa na místo. Čekal jsem, než někdo řekne dále, aby se mi nestala podobná nehoda jako na minulé škole. To bych vážně znovu nerad viděl.

,,Dále." Ozvalao se zpoza dveří a já je otevřel.

Zarazilo mě, že ředitel nebyl ředitel, ale ředitelka. No nic, polkl jsem a koktavě ze sebe vysoukal nějakou větu, teda snažil jsem se.

,,D-dobré ráno, ehm já jsem Jeon Jung-kook."

,,Och jistě, čekám. Tady máš učební plán, rozvrh a učebnice. Vítám na naší střední škole, snad se ti tu bude líbit." Řekla ředitelka a dala mi všechny ty věci.

,,První hodinu máš matematiku ve třetím patře. Třetí dveře z leva. Máš vaši paní třídní učitelku." Usmála se a já jí úsměv opětoval.

Podali jsme si ruce a já odešel hledat tu třídu.

Když jsem ji konečně našel, úlevně jsem oddychl, na dveřích byla cedulka s nápisem 2A.
Zajímalo by mě do jaké třídy chodí Suga, no to je teď jedno.
Takže nádech, výdech, klid Jungkooku bude to fajn. Zaťukal jsem, a když se ozvalo dále vešel jsem.

,,Dobrý den."

,,Dobrý den, ty jsi Jeon Jungkook viď?" Zeptala se malá brýlatá učitelka.

,,Ano to jsem já." Řekl jsem pyšně a se širokým úsměvem. Ani nevím proč.

,,Tak když jsi tady před tabulí, tak nám o sobě něco pověz a pak se můžeš jít posadit támhle vedle Jimina." Řekla a ukázala prstem do poslední lavice u okna, kde seděl kluk s lehce našedivělými vlasy.

Kde jsem ho už viděl?
Ach... No jasně, to je ten kluk z restaurace.
Z restaurace!
To není dobrý.

Pak jsem si vzpomněl, že se mě vlastně učitelka na něco ptala, tak jsem ve stručnosti řekl, že jsem Jeon Jungkook, že mi je 18 a mám rád tanec, malování, zpěv a to bylo asi vše.
Odpolužil jsem se do lavice, a aniž bych se Jiminovi podíval do očí jsem si sedl a jen potichu špitl

,,Ahoj." Jen tak ze slušnosti, aby se neřeklo.

,,Takže Jungkookie~ jo? Jak sladké." Pošeptal mi nazpět a já zrudl určitě až na prdeli.

Sakra o co tomu klukovi jde?

,,Eh jo, ale neříkej mi tak." Řekl jsem a nafoukl tváře na náznak toho, že jsem uraženej. Tomu se jen zasmál a sledoval učitelku jak něco mele u tabule.

Celý den jsem ho hypnotizoval pohledem, ovšem to se nedá říct o něm. Na poslední hodinu jsme byli spojení s jinou třídou, myslím že 3B., ale nejsem si tím úplně jistý.

Každopádně to se Jimin rozzářil jako feťák, který po dlouhých dnech abstinence dostal dávku.
Zajímalo by mě proč?
A pak jsem je spatřil.

Partičku těch rádoby drsných týpků, co jsou na každé škole a Jimin očividně patřil mezi ně. Nějak jsem se o ně dál nezajímal.
Teprve až když na mě jeden z nich upřel svůj — svůdný? Ehm, asi jo...
Svůdný pohled, měl blond vlasy a byl celkem hezký, vlastně byl dost hezký.

Bože, Kookie, přestaň. Okřikl jsem se v duchu.

Jimin se ke mně pomalým krokem blížil a já cítil jak jsem celý ztuhl. Když ke mně přišel, tak se ke mě naklonil a pošeptal mi.

,,Nekoukej na Taehyunga tak, tebe už jsem si zabral já."
Nad tím co řekl jsem ztuhl ještě víc a k tomu jsem začal cítit jak se mi do tváří hrne spoustu krve.

To to bylo až tak očividný?
Vždyť jsem na něj ani tak dlouho nekoukal nebo jo?
Dál už jsem je nevnímal, ale když zazvonilo na hodinu, tak jsem sice upřel pozornost na učitele, ale myšlenky směřovaly jen k tomu záhadně krásnýmu klukovi.

Konečně zazvonilo a já se rozeběhl na záchod. Opláchnul jsem si obličej a už se chystal k odchodu, když v tom se rozrazily dveře a v nich stál...

___________________♡__________________

No, no... klidně mi můžete říct, jaký je váš prozatímní názor a jestli je změna znatelná, či nikoliv😅
Korekce: 29.9.2019

MinPerfectGi
Protože mám moc ráda a nechci být zabita pánvičkou!😂❤

SETKÁNÍ JIMINA A KOOKIEHO, JAK TO ASI DOPADNE?💕😏

♡𝙷𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚔𝚎𝚢𝚜 𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝♡Kde žijí příběhy. Začni objevovat