❤~{14}~❤

749 89 38
                                    

Nechtěl jsem je ani vidět, a tak jsem se zvedl a šel do pokoje, nezavadil jsem o ně ani pohledem a zamkl se nahoře.

-Pohled Taehyunga-

Byli jsme se Seon v baru, už bylo celkem pozdě a já měl jít zítra do školy.
Seon nevypadala na to, že by došla domů po svých, tak jsem ji vytáhl a šel s ní.

Nechtěl jsem k nim, byl by tam on a já ho vážně nechtěl vidět.

Nechtěl jsem znovu cítit jeho vůni, nechtěl jsem se znovu ztratit v jeho nádherných očích.
Nechtěl jsem nic, co by bylo spojené s ním.

Když jsme přišli, jen koutkem oka jsem zahlédl, jak utíká do pokoje.
Ubíjelo mě, že se na mě ani nepodíval. Nezajímám ho a štve mě to.

Však on ještě pozná, kdo je to Kim Taehyung.

,,Taeee~, pojď půjdeme nahoruuu...
A tam si to užijeme." Vysoukala ze sebe Seon a začala mě tahat k sobě do pokoje.

Hodila mě na postel, málem při tom spadla na stůl, naštěstí to ustála.
Když se začala svlékat, zpanikařil jsem, tohle jsem nechtěl.

Hele, to není dobrý nápad... Jsi opilá, nemám náladu." Protestoval jsem.

,,A-ale Tae-hyungie, ... vím, že to chceš." Začala se ke mně pomalu přibližovat a zatímco já couval.

Ne, ne nechci, jdi si lehnout.
musím zítra do školy, takže půjdu domů." Už jsem vstával z postele, ale chytila mě za ruku a stáhla zpátky.

,,Nikam nejdeš! Já to chci." Stále mluvila s opilostí v hlase.

,,Ale ne, chci domů, chápeš to?" Zvýšil jsem na ni hlas.

,,A proč jako?" Mlčel jsem.

,,No to si děláš srandu, tobě se vážně ten malej usmrkanec líbí." Posměch a pohrdání v hlase, bylo víc než znatelné, ale já na sobě nedal nic znát.

,,Najednou si nám nějak vystřízlivěla." Řekl jsem s menším uchechtnutím, ale na její narážku jsem neodpověděl.

Nebylo proč, ano možná je sexy, roztomilý a vážně je moc krásný, ale... Jsem přeci na holky, tedy nejsem, ale bude lepší když si to on bude myslet.

Otočil jsem se ke dveřím a vyběhl rychle ven, vzal si bundu, obul si boty a utíkal domů.

Kdybyste viděli můj pokoj, možná bych vám přišel jako největší stalker.
Proč? Jungkook.

Abych vám to tak nějak vysvětlil...
Už když Jungkook přišel poprvé do školy, byl jsem naprosto omámený jeho vzhledem. Zjistil jsem si jeho Instagram, Facebook a další sociální sítě, stáhl jsem si pár jeho fotek do mobilu, vytiskl a polepil po pokoji.

♡𝙷𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚔𝚎𝚢𝚜 𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝♡Kde žijí příběhy. Začni objevovat