●Pohled Jungkooka●
Probudilo mě ostré sluneční světlo, které se šířilo celým pokojem. Opatrně jsem otevřel oči a začínal si zvykat.
Když si mé oči zvykly a já byl plně schopen vnímat okolní svět, rozhlédl jsem se po místnosti.
Otočil jsem se na pravou stranu a všiml si, že je ke mně Taehyung hrozně moc namáčknutý, jeho ruka byla obtočena kolem mého pasu a celé jeho tělo natisklé na moje záda. Trošku jsem se pohnul, a tak ucítil dole něco tvrdého.,,Kurva." Zašeptal jsem a pohledem sjel k té tvrdé věci, která mě tlačila do mého bolavého pozadí.
,,Tae tohle mi nedělej." Znovu jsem si špitl pro sebe, jelikož Taehyung vpoklidu spal.
Byl sladký, ale i přes jeho roztomilost mě vzrušoval, ještě k tomu ten jeho penis, který mě včera rozmrdal tak, že si minimálně týden nesednu.
No co, chtěl jsem to...Nebudu lhát, je ráno a oba dva máme pěkného stojáka. Až na to, že mně ho způsobil z větší části Tae, protože se jeho ranní erekce stále otírá o moji prdelku.
I v tom spánku je to nadržený čuně.Přemýšlel jsem jak bych ho mohl vzbudit, ale tak, aby nebyl naštvaný, že chtěl ještě spát. Opatrně jsem se vymanil z jeho docela pevného sevření a posunul se k jeho rozkroku.
Sundal jsem mu černé boxerky ve kterých měl hodně těsno a na jeho vztyčený penis dal pusinku. Stáhl jsem mu pomalu předkožku a vsál jeho špičku do úst.
Jazykem jsem ji laskal a občas zajel i do té malé dírky přímo na vrchu jeho žaludu. Uzdičku měl, díky mé činnosti, krásně zarudlou, a tak jsem se dál plně soustředil zatím jen na ni. Věděl jsem, že je to jeho citlivé místo, a tak dlouho to nevydrží.Ze spánku mi vzdychal a to mě dráždilo ještě víc.
Divil jsem se, že se ještě neprobudil, vážně jsem sázel na jeho uzdičku, vždycky když jsem mu kouřil, tak se díky tomu chvěl slastí.,,Takže aah~... to chceš dělat i dnes, takhle ah~ ah~ p-po ránu-uuh?
Čekal jsem... že si to rozdáme až večer, ah~." Konečně, už jsem se začínal bát, že je bez vědomí nebo že to dělám tak moc špatně.Jeho ranní sexy chraplák mě donutil zrychlit ještě víc. Tae si své dlouhé šikovné prsty zapletl do mých vlasů a mírně za ně tahal.
,,Takové ah~ probuzení... b-budu chtít častě-aah-ji." Stále jsem svoji pozornost věnoval jeho uzdičce, sem tam jsem ho jemně kousl do špičky a při tom sledoval, jak přivírá oči slastí. Hlasitě vzdychal, a když se blížil jeho vrchol, začal mi tvrdě přirážet pánví do krku.
,,Jungkooie~…j-já u-už ah~." Jakmile to řekl, rychle jsem si ho z úst vyndal, na co mi Tae nespokojeně zavrčel a nechtěl mi dovolit se zvednout. Stále mi hlavu tlačil k jeho pulzujícímu penisu, který čekal na jakýkoliv dotyk, aby mohl už konečně dosáhnout vysněného uvolnění.
,,Tak to teda ne! Dokončíš to, protože mě to bolííaaah~. " Díky jeho proslovu, jsem dostal čas, protože nedával pozor, takže jsem na jeho chloubu tvrdě dosedl.
,,Aaa~aaah~ " Bolelo to jako svině, díky včerejší noci. Hodně jsem se stahoval, že jsem i já měl problém se nadzvedávat a dosedat.
ČTEŠ
♡𝙷𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚔𝚎𝚢𝚜 𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝♡
FanfictionPomohl jsem ti. Odpustil jsem ti. Ale dokážeš to samé udělat ty pro mě? Cover by @KimJennyKook