❤️Taehyung❤️
Chvíli jsem na něj zaraženě zůstal koukat a seděl na místě jako přibitý. Měl jsem pocit, že můj dech se jakoby na chvíli zastavil a ona to mohla být i pravda, avšak mé srdce stále bilo jako o závod, takže jsem se očividně neudusil.
Je to opravdu možné?
Vážně to chce?
Chce se mnou mít sex?Byl jsem neskutečně rád, ale zároveň jsem se moc bál, bál toho, že to nemyslí vážně a chce mi tím prokázat jen jakousi laskavost.
,,Jsi si tím opravdu jistý?" Zněla má otázka, když jsem se z tranzu vzpamatoval.
,,Tae, miluju tě a chci, aby jsi to byl ty, s kým budu poprvé opravdu spát." Usmál se a já jsem si ho přitáhl do něžného polibku. No Jungkooka to ale očividně štvalo, jelikož se náš polibek díky němu začal měnit na dravý a chtivý. Ne že by mi to vadilo.
Kookie mi bez jakéhokoli zaváhání zamotal prsty do vlasů, zaklonil mi hlavu a do úst mi vsumul svůj mrštný jazýček.
Proplétaly jsme si je a já se mu naprosto poddal, jediné co jsem byl schopný vnímat, byl Kookieho jazyk bojující s tím mým.
Díky tomu se po celém pokoji šířily mlaskavé zvuky.Vysadil jsem si ho na svá stehna a on své ručky přesunul k lemu mého trička a začal mi ho vytahovat. Zvedl jsem ruce, aby to měl snazší, ale díky tomu jsme museli polibek rozpojit. Ne na dlouho.
Hezky to mlasklo a já se musel usmát.Tričko mi sundal a jelikož jsem nechtěl, aby byla má láska pozadu, též jsem mu vyhrnuté tričko svlékl.
Měl nádherné tělo.
Sice už jsem ho nahého viděl, ale tohle bylo jiné. Měsíční světlo z okna dopadalo na jeho světlou pokožku, což ho dělalo sexy a zároveň tak nevinně nádherného, svaly se mu pěkně rýsovaly a vlásky mu nemotorně padaly do těch krásných hnědých kukadel. Stále jsem na něj čuměl a usmíval se jako psychopat.,,T-tae..." Odvrátil Kookie na stranu svoji červenou tvář.
,,Ano?" Zatřepal jsem hlavou a odhrnul mu vlasy z očí.
,,Nekoukej na mě tak." Zčervenal ještě víc a svůj pohled konečně upřímil na mě.
,,Jak na tebe koukám?" Uchechtl jsem se a pohladil mu červeně zbarvené líčko.
,,Jako kdyby jsi mě chtěl sníst." Zamračil se a já se zasmál.
,,Jen obdivuji tvoji krásu, ale i s tím jídlem máš částečně pravdu." Zazubil jsem se a své rty přesunul na jeho krk, jemně jsem se do něj zakousl, aby mu na něm zůstal otisk zubů.
Bouchl mě do ramene, ale hlavu pootočil víc na starnu, abych měl lepší přístup. Což mě utvrdilo v tom, že mám pokračovat.
Pokládal jsem mu na krk motýlí polibky a sem tam na jednom místě setrval, abych mu vytvořil svoji značku.
,,Teď každý uvidí, že patříš jen mně." Olízl jsem mu pět, ode mě vytvořených cucfleků na což mi tiše vzdychl.
Stále na mně sedel obkročmo a jeho ruce prohrabávaly moje vlasy, já mu hladil boky a něžně ho líbal. Najednou jsem ale ucítil, jak na mém kamarádovi cosi cuklo, přesněji Jungkookie seděl svým rozkrokem přímo na tom mém a jeho Kookie junior si už zjevně žádal mou pozornost.
,,To jsi až takhle nadržený?" Překvapeně jsem se zeptal, když jsme se odpojili pro potřebný kyslík.
,,Uhm..." Jen zahambeně přikývl a schoval si obličej do dlaní.
ČTEŠ
♡𝙷𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚔𝚎𝚢𝚜 𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝♡
FanfictionPomohl jsem ti. Odpustil jsem ti. Ale dokážeš to samé udělat ty pro mě? Cover by @KimJennyKook