Jakmile jsme vyšli, tak jsme se oba zasekli. Taehyung byl opřený o futra A nepříjemným pohledem Jimina propaloval.
,,Užili jste si to hodně?" Řekl dost naštvaným tónem.
Divím se proč, nic mu do toho není a Jimin mu to dal taky dost jasně najevo.
,,Hele, jo Jungkookie je boží, už závidíš?" Řekl Jimin a políbil mě.
Na to už Taehyung neodpověděl jen si odfrlk a my odešli.
,,Nevšímej si ho, jenom závidí, protože ho nikdo nikdy nemiloval a taky nikdy nebude." Jimin to řekl tak zvláštně, až mi bylo Taehyunga líto.
,,Tohle neříkej, není to pravda i on si jednou najde někoho, kdo ho bude milovat stejně, jako on jeho."
,,Pff to asi těžko, jeho nikdo nikdy milovat nebude. Věř mi je to debil, ten jenom píchá, žádnou lásku nikomu neprojevuje. Nikdy nikoho nemiloval a teď lituje svých chyb, ale na to už je pozdě, měl si to uvědomit dřív." Řekl rázně a táhl mě do jídelny.
Proč to všechno říká? Je to od něj dost zlé. Myslel jsem, že se spolu baví. Najednou byl Jimin v jeho přítomnosti úplně jiný. Né, že bych ho tak dobře znal, ale takhle se nikdy nechoval, aspoň ne přede mnou. Byl chladný a nepřátelský. Bylo to zvláštní, až mi z něj chvílemi běhal mráz po zádech, raději jsem se ho už na nic neptal a nechal se jím vláčet do jídelny.
___________________♡__________________
Když jsem byl na cestě domů, někdo na mě zakřičel. Hned jsem podle hlasu poznal kdo a tak jsem zrychlil krok.
,,Hej stůj! Jungkooku, jenom si chci promluvit." Bože moje jméno z jeho úst znělo tak, tak... nevím, jinak.
Kdybych mohl, serval bych z něj všechno oblečení a-... A dost! Ne, nic bych neudělal. Navíc nemůžu ignorovat to, co se před dvěma hodinama stalo s Jiminem.
I když jsem nechtěl, pomalu jsem zpomaloval svůj krok, až jsem se úplně zastavil. Počkal jsem až bude Taehyung blíž, a když už byl vedle mě, jen jsem se otočil a nepříjemně vyhrkl.
,,Co je? Co chceš? Nemám čas, dost spěchám."
,,Ehm, no...já..."
,,Můžeš se už laskavě vyjádřit? Říkám, že dost spěchám."
,,Jo promiň, jen jsem se chtěl zeptat jestli ty a Jimin spolu.. No však víš?" Hlasitě polkl a čekal, co řeknu.
,,Jestli spolu chodíme nebo co?"
,,Chodíš s Jiminem?"
ČTEŠ
♡𝙷𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚔𝚎𝚢𝚜 𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝♡
FanfictionPomohl jsem ti. Odpustil jsem ti. Ale dokážeš to samé udělat ty pro mě? Cover by @KimJennyKook