❤~{6}~❤

1K 111 28
                                    

Jimin.

Jimin s velmi zvláštním úšklebkem. Nechtělo se mi to řešit a chtěl jsem odejít, ale Jiminova ruka, která mě držela za zápěstí mi to nedovolovala.

,,Co to děláš?" Zeptal jsem se podrážděně.

,,Jdu ti ukázat, že jsi můj a tak, jak jsi koukal na Taehyunga můžeš koukat jedině na mě." Vyprskl a vtáhl mě do jedné kabinky.
Přesně jsem věděl, co chce dělat, ale nebránil jsem se. Proč? To sám nevím.

Přirazil mě ke zdi a spojil naše rty. Líbilo se mi to, a tak jsem začal spolupracovat. Když se Jiminovy ruce ocitly na mém břichu, zamrzl jsem. Tak počkat, počkat!

,,J-Jimine přestaň." Řekl jsem v polibku a on opravdu přestal a já ho od sebe trochu odstrčil.

,,Copak se děje Kookie~? Udělal jsem něco špatně?" Zeptal se mě a podíval se na mě svýma zklamanýma očima.

,,N-ne jenom, ehm j-já..." Srakra Jungkooku vzpamatuj se a přestaň koktat.

,,Jenom se skoro neznáme plus nemůžeš vědět jestli jsem gay ne? A taky nevíš jestli se mi to líbí a jestli to chci."
U posledních slov jsem se začal červenat a zakoukal se do země.

Jimin se jen uchechtl nad mou celkem zbytečnou poznámkou a v klidu řekl:

,,Tak Kookie, je pravda, že se skoro neznáme, ale nikdy jsi neslyšel o lásce na první pohled? A sice nemůžu znát tvojí orientaci, ale kdyby jsi byl čistě na holky by jsi mi to asi dávno řekl, zvlášť teď, a kdyby se ti to nelíbilo a nechtěl jsi to, tak nespolupracuješ, ne?" Na to jsem neměl co říct, měl pravdu.

Jimin mi chytil bradu mezi palec a ukazováček a nadzvedl mi hlavu tak, aby mi viděl do očí. Zadíval se mi do nich a já poznal, že čeká na svolení. To teda brzo.

Jemně jsem kývl na náznak toho, že může pokračovat. Jen mu cukl koutek do sexy úšklebku a znovu spojil naše rty.

Líbal tak jemně, vášnivě, ale zároveň dravě.
V břiše mi poletovalo tisíc motýlků a já jsem jemně zavdychal, když jeho ruka sjela k mému zadku. Jimin toho využil a vkouzl mi do úst. Nejdřív si je jazykem prozkoumal a pak začal boj o dominanci. Vyhrál jsem.

Odtáhli jsme se od sebe a já se výtězně usmál.

,,Tohle kolo jsi možná vyhrál, ale uvidíme kdo bude škemrat o to, abych ho do něj narval." Řekl rázně a mně úsměv zmizel.

Teď se zase výtězně usmál on a svoje měkké a dokonalé rtíky přesunul na můj krk. Tohle mě nehorázně vzrušovalo a já cítil, že se mi v kalhotách dělá těsno a Jimin si toho po chvilince taky všimnul.

♡𝙷𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚔𝚎𝚢𝚜 𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝♡Kde žijí příběhy. Začni objevovat