❤️~{29}~❤️

637 55 25
                                    

Prosím dole si přečtete mojí prosbu na vás, je to celkem dost důležité ♥️♥️

❤️Pohled Jungkooka❤️

Od našeho tvrdšího sexu s Taem uběhl týden a čtyři dny, upřímně prdel mě bolí do teď.

Ehm, vůbec to není tím, že jsme po té každý den minimálně dvakrát šukali a moje prdel je už tak rozmrdaná, že do ní má Taehyung přístup i bez přípravy, aniž by mne to bolelo, nene tím to rozhodně není.

Tradice je tradice a Tae si nemohl odpustit mě přetáhnout snad ve všech místnostech svého domu, vyzkoušeli jsme snad všechny polohy co existují. Nejvíce jsme si asi užili sex ve vaně a to, že byla v koupelně povodeň jsme nijak neřešili...
Jo, ale nesmím opomenout sex na lince hned po škole, ten byl taky luxusní.
Ovšem sex, kdy jsem byl přehnut na stole, jo ten se nám taky moc líbil a též ho řadíme mezi naše favority.
Když na tím tak přemýšlím, ani sex v autě nebyl k zahození, ovšem stále nad ním převažuje dost žhavý sex u Taeho na zahradě v bazénu, bože jak ten byl dokonalý.

Avšak s Taehyungiem se shodujeme, že sex, který podnikáme u nás v domě je vždy nejlepší, ať je na jakémkoli místě.
Jelikož moji rodiče stále neví, že chodím s Taem, musíme se vždy proplížit a být při sexu potichu.
Oba nás to neuvěřitelně vzrušuje, nejspíš kvůli adrenalinu, který se nám zvyšuje díky pocitu, že nás nesmí nikdo vidět, protože děláme zakázané věci. Navíc proplížit se kolem Tami, aniž by nezaštěkala je taky umění, ještě když k tomu připočtu, že ani jeden nevidíme na krok.

No a potom, když se konečně dostaneme do mé ložnice a přijde čas na věc, je velmi obtížné krotit své vzdychy, když do vás přiráží ďábel s obřím klackem mezi nohama. Včera do mě narval jak svýho ptáka, tak růžový vibrátor, nebudu lhát, pocit to byl dokonalý, ale bolest v mém pozadí je třikrát tak větší.

No a teď? Teď nahý ležím na koberci v obýváku a Tae mi kouše krk. Miluju, když si mě přivlastňuje pomocí značek, jenže mně se ty značky už na krk nikam nevejdou, celý krk mám totiž posetý fialovými znaménky lásky.
S maskováním jsem to vzdal hned na začátku, ve škole se mě nikdo na nic neptá, taky bych je poslal do prdele, když jim do toho nic není a rodiče... Rodiče chodí domu z práce večer a to mě většinou nevidí, jelikož jsem buď u sebe v pokoji a předstírám spánek, nebo jsem u Taeho doma a našim říkám, že spím u kamaráda. Díky jejich, ne příliš velkému zájmu o mně, mi to prochází hladce.
Seon o těch značkách ví, dokonce ji s tím rád provokuji.

Jenže co mě celkem znepokojuje, je fakt, že bez Taeho penisu v sobě už si život nedokážu představit. Ano jistě, Taehyunga miluji nadevše, takže kdyby mi řekl, že si sex už prostě nepřeje, vyhověl bych mu. Ovšem toho se bát vážně nemusím, myslím, že on se mé úzké dírky jen tak nevzdá.

,,Aah~" Vyšlo ze mě nečekaně, když se mi Taehyung otřel svým rozkrokem o ten můj.

,,Tak strašně moc tě miluju Kookie." Zašeptal mi u ouška a následně spojil naše rty, jemně jimi pohyboval a prsty mi hladil tvář.

,,Však já vím, poslední dobou mi to opakuješ neustále." Zachechtal jsem se, ale zároveň nabral červeň do mých tváří.

Asi jsem si to moc nechtěl připustit, ale jistým způsobem jsem byl rád, že mi to neustále říká, protože maličká část mě, se stále bála, že mě Taehyung opustí.
A tímhle mi vlastně říkal, že se to nestane.

Znovu jsme se začali líbat a Tae mi zatlačil na zoubky, co jsem hned pochopil a svá ústa mu více otevřel. Naše jazyky jsou jako jeden, už neválčí, už jen ladně tančí krásný tanec a navzájem se doplňují. Nejraději bych takto zůstal po zbytek svého života, ale to bych moc dlouho nevydržel, jelikož už teď mi pomalu dochází kyslík.
Chtě nechtě jsem se přeci jen od Taeho odtáhl pro nezbytný kyslík. Jak já ho nesnáším, dělá nám život akorát těžší.

♡𝙷𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚔𝚎𝚢𝚜 𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝♡Kde žijí příběhy. Začni objevovat