Uběhlo několik dní a já byl jako tělo bez duše, jediný, kdo mě zachraňoval od kruté reality byl Jimin, no nicméně mé oči byly stále nalepené na Taehyungovi.
Ten se Seon byl zjevně šťastný, což jsem nechápal, no někdy to mezi námi bylo napjaté, no ne tak moc, jako tehdy při polibku, až do dnes.Ze spánku mě probudilo sluneční světlo, které právě zářilo po celém pokoji, ale krásně jsem se vyspal a momentálně je mi moc příjemně.
To teplo na mém zátilku-...Ehm cože?
Počkat, ruce?
,,Co to sakra-..."
,,Psst Jungkookie~, ještě nás Seon uslyší." Řekl Tae rozespalým chraplákem.
Né, že by to nebylo sexy, to bylo a jak, ale co tady ten debil dělá?
Na nic jsem nečekal a skopnul ho z postele.
,,Assh~ AU! Co to děláš?" Bolestně sykl, ale mě to nijak nerozhodilo.
,,Vážně? Ty máš ještě odvahu se ptát? Vypadni hned!"
,,Klid Jungkookie-..."
,,Neříkej mi Jungkookie a hned vypadni z mého pokoje."
,,Prosím Kookie nech mě to vysvětlit." Udělal na mě psí oči.
Nepřesvečil mě, na mě jeho kukuč neplatí. No dobře, někdy platí, ale dnes ne.
,,A co bys tak jako chtěl vysvětlovat? Všechno je to jasný, tak už vypadni nebo tě z tohodle pokoje vykopu já a líbit se ti to fakt nebude."
,,Vysvětlím ti všechno, jen mi dej minutu." Zvedl ruce k hlavě na náznak míru.
Povzdechl jsem si a kývl. Přitom jsem si ale v mysli zanadával jaký kus debila jsem a jak toho budu litovat.
,,Fajn." I když nerad, souhlasně jsem odsekl.
Rozzářili se mu oči a začal.
,,Víš jak jsem tě potkal s Jiminem na záchodech?"
,,Em... Jo, ale-" Nenechal mě to doříct a pokračoval.
,,Tak jak Jimin řekl, že žárlím.
Byla to pravda. Žárlil jsem na vás. Nevím proč, jen vím, že mi vadí když jsi s ním. Už jen kvůli tomu, že všechny holky a kluky který měl, tak je jen využíval jako svoje potěšení. Prostě mu dělali jenom děvky." Podíval se mi do očí a začal se přibližovat. Odstoupil jsem od něj a zamračil se.,,To je všechno co mi řekneš? A ta pusa s následnou fackou byla jako co, to už mi nevysvětlitelné, že?" Odsekl jsem mu.
,,Jo, uhm vysvětlím, ale-"
Ani to nestihl doříct a už jsem ho vystrčil z pokoje a zabouchl za ním.
ČTEŠ
♡𝙷𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚔𝚎𝚢𝚜 𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝♡
FanfictionPomohl jsem ti. Odpustil jsem ti. Ale dokážeš to samé udělat ty pro mě? Cover by @KimJennyKook