❤️~{END}~❤️

715 69 43
                                    

O dva roky později❤️

,,Mio, okamžitě se vrať!"

,,Neči, neči, tato." Křikla se smíchem na svého tatínka malá tmavovlasá holčička.

,,Ale no tak Tae, nech ji, potřebuje se vyblbnout." Zasmál se mladší z chlapců.

Uběhly dva roky od oznámení, že je moje sestra těhotná. Upřímně, dlouho jsem se s tím nemohl vyrovnat, ale v těch chvílích mi pomáhal Taehyung. Nechtěl jsem, aby se toho dítěte vzdal, je jeho a ona nemůže za to, že se stalo nedopatření, ovšem my ji oba moc milujeme, pro nás je to spíš dar. Každopádně, má sestra odletěla do Ameriky, ani nevím proč, Miu nám nechala s tím, že je to od teď jenom má a Taeho dcera, že ona s ní nechce mít nic společného. Nikdy jsem si nepomyslel, že je moje sestra až taková bezcitná svině, ale na druhou stranu, umožnila mi stát se otcem.
Tu malou neuvěřitelně miluji a i Taehyung se zdá být rolí otce velmi zaměstnaný. Mia je jednoduše náš poklad, je Taehyungovi neskutečně podobná, ale musím říci, že i mě, jelikož se narodila mojí sestře a my dva jsme si v jistých věcech podobní, naštěstí nějaké ty rysy rodiny Jeon má.

Neplánujeme jí ale říct, že ji porodila jiná maminka, zatím ji ponecháváme v tom, že jsem její biologický rodič. Sice nevím, jak dlouho nám to bude věřit, ale doufám, že dost dlouho, protože nechci, aby považovala za matku Seon. Takhle jsme konečně šťastní, jedna velká šťastná rodina, takhle jsem si to vždy přál.

,,Tato, tato, koukejte." Zavolala na své otce Mia, ukazujíc na modrou oblohu.

,,Copak je, princezno?" Zeptal se starší z páru.

,,Ono sněžííí~" Radostně povyskočila holčička.

A opravdu, bílé třpytící se vločky dopadaly na zem všude okolo, taky teplota značně klesla a Jungkook se začínal obávat, že jsou všichni málo oblečení.

,,To máš sice pravdu beruško, ale pokud budeme chtít být ještě venku, měli bychom se tedy tepleji obléct, takže šup šup domů." Popohnal dovnitř domu jak svého přítele, tak svou dceru.

,,Já už ven aši neči tátí." Zamrkala Mia a utekla do svého pokoje.

,,Ach jo, já ty děti asi nikdy nepochopím." Postěžoval si Kookie a sednul si na gauč ke krbu.

,,Ale Kookie, vždyť jsi úžasný rodič." Usmál se na svého přítele Taehyung.

Navzájem si propletly prsty a podívali se sobě do očí.

,,Miluji tě." Řekli oba naráz a usmáli se.

,,Víš co jsme dělali včera na tomhle gauči?" Optal se laškovně starší.

,,Hmm, myslíš po škole?" Taehyung přikývl.

,,Už si nějak nevzpomínám." Ale mladší moc dobře věděl.

,,Tak co kdybych ti to připomněl?" Usmál se Tae, mladšího povalil pod sebe a spojil jejich rty v jedny.

❤️~❤️~❤️~❤️~❤️~❤️

KOREKCE: 2.1.2021

Takže moje jahůdky, toto je oficiální konec této knížky. Ani nevíte jaký úspěch ta knížka pro mě má, ano je pravda, že poslední kapitoly jsou špatné a nejsem si nimi vůbec spokojená, ale to už k tomu bohužel patří...

Chci vám moc poděkovat za 5,46K přečtení a 1,44K hlasů, neuvěřitelně moc to pro mě znamená a když si vezmu, že tohle je moje první ff, je mi do pláče... no abych nelhala, ukáplo několik slziček. ❤️❤️❤️
Jste úžasní a všechny vás moc miluju, posílám tunu srdíček a sladkou jahůdku navrch. ❤️ 🍓❤️
Takže znovu DĚKUJU, DĚKUJU, DĚKUJU, DĚKUJU, DĚKUJU strašně moc vám všem DĚKUJU❤️❤️❤️

Mějte se hezky, užívejte zbytek prázdnin a my se uvidíme v neděli u Yoonmin fanfikce❤️❤️🍓🍓
Papá~❤️❤️❤️

🎉 Dokončil/a jsi příběh ♡𝙷𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚔𝚎𝚢𝚜 𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝♡ 🎉
♡𝙷𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚔𝚎𝚢𝚜 𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝♡Kde žijí příběhy. Začni objevovat