Když jsme vyšli z Taeho domu, cesta ubíhala docela pomalu, jelikož Taehyung se mnou nemluvil a já se styděl.
Přemýšlel jsem o tom, že bychom se mohli v našem vztahu posunout dál, protože Taehyung by to očividně uvítal, tedy, to i já, jen mám strach.
Došli jsme s Taem na dohodnuté místo a přesně jak jsem očekával, kluci tam už čekali a Jin nevypadal zrovna moc nadšeně.
,,Kde tak dlouho vězíte?" Rozkřikl se na nás Jin, až jsem se lekl.
,,Bože klídek, mami." Zasmál se Tae a na to dostal výchovný pohlavek.
,,Ahoj kluci, tak co, kam máte namířeno?" Zeptal jsem se po tom, co jsme se všichni rozešli, mně neznámým směrem.
,,Chceme ti ukázat naše tajné místo, kde jsme se scházeli jako malí kluci." Oznámil mi Yoongi a chytl mě okolo ramen.
Tae se na nás žárlivě podíval a mám pocit, že i trochu zavrčel, protože Hobi, který stál vedle něj se zarazil a udiveně se na něj podíval.
Musel jsem se uchechtnout, byl roztomilý a já si byl jistý, jsem do něj bezhlavě zamilovaný.
Odešel jsem od Giho a šel za Taehyungem, Hobi měl naopak namířeno za Yoongim, takže nám nechal prostor. Tae vypadal, že je na mě trošku naštvaný, a tak jsem to pokusil změnit, chytil jsem ho za ruku a propletl si s ním prsty a upřímil na něj svůj psí pohled, ten fungoval na 100%.
Zastavili jsme se, on se na mě usmál a za zátylek si mě přitáhl do polibku.
Byl něžný, ale za to procítěný, ach jak já to miloval.
Proplétali jsme si jazyky a jeho ruce sjely na můj zadek, začal ho jemně mačkat a mnout. Nechtěně jsem zavzdychal, ale díky Taeho nádherně sladkým rtům jen tlumeně. Odtáhli jsme se od sebe a já si všiml jak na nás kluci zvláštně koukají.,,Co to má sakra být?" Vyštěkl Yoongi a zkřížil si ruce na hrudi.
Ups, já jsem úplně zapomněl, že kluci to o nás s Taem neví. Několikrát jsem se v mysli profackoval, nahlas polknul a pevně stiskl Taeho ruku.
,,Kluci, to... eh...já...my..." Nedokázal jsem jim to vysvětlit, a tak jsem se na Taeho podíval prosebným pohledem, doufajíc, že mě v tom nenechá a jako můj přítel mi pomůže.
,,Já a Jungkook spolu teď chodíme." Díky bohu se tak stalo a Taehyung to vyřešil za mě.
Sladce jsem se na něj usmál a poté svůj široký úsměv věnoval i klukům.
Všichni mi úsměv opětovali, až na Yoongiho, já nevěděl proč a celkem jsem z toho faktu zesmutněl.Jin si toho jako správná starostlivá mamka všiml a poplácal mne povzbudivě po zádech.
,,Nech to být, však on to časem pochopí, netrap se tím, je to zbytečnost."
,,Není to zbytečnost, pokud se jedná o Yoongiho, to on se mě nejvíc zastal, když mě Jimin... No tamto." Zamračil jsem se nad Jinovými slovy.
,,Takhle jsem to nemyslel." Omluvně se na mě podíval a rozcuchal mi vlasy.
Na to jsem se zakřenil a uchechtl.
,,Tak to vám samozřejmě všichni přejeme hrdličky, ale teď honem, ať už tam jsme." Joon se zasmál a to bylo snad poprvé co jsem ho viděl se smát upřímně a ne flešně, byl jsem za to moc rád.
Naše kroky směřovaly k lesu, nevěděl jsem proč, ale měl jsem mešní strach.
Po chvíli jsem však zjistil, že to všechno bylo zbytečné, protože jsme došli na krásný palouček, který byl jako z pohádky. Dvě lavičky byly postaveny okolo studánky, kterou naplňoval menší vodopád, který vedl ze skalky. Uprostřed dominovala obrovská třešeň, která právě kvetla, bylo to kouzelné.,,Čekal, jsem takovou reakci." Zasmál se Taehyung, když viděl můj uchvácený výraz.
,,T-to je...-"
,,Kouzelné?" Přerušil mě a nadhodil svou otázku.
,,Ano, nemám slov." Přiznal jsem se a ještě jednou rozhlédl, abych se pořádně pokochal tou nádherou.
,,Doufali jsme, že se ti to bude líbit.
Když jsem tohle místo objevil měl jsem totožný výraz a musel se o to podělit i s kluky. Když to viděli, reagovali úplně stejně." Oznámil mi hrdě a zasněně Hobi.,,Rádi sem chodíme a vzpomínáme na staré časy." Upřímil na mne pohled Joon a objal Jina okolo pasu a líbl ho na spánek.
Usmál jsem se na ně a šel si za Yoongim sednout na lavičku, celou cestu s námi nemluvil, bylo mi to líto.
,,Yoongi, copak ti je? Od toho co jsme se vám s Taem přiznali s nikým neluvíš. Možná jsem si to jen špatně vyložil, ale nechci aby došlo k nějakým hádkám." Položil jsem mu ruku na stehno, na co se mi podíval do očí.
,,Neřešto, přeju vám to." Usmál se, ale já poznal, že falešně.
Ruku setřásl a trochu se ode mne odsunul, mezi tím přišel zbytek a Tae si sednul vedle mě, na to si Yoongi odsedl na druhou lavičku vedle Hoseoka, Seokjina a Namjoona.
Bylo mi to vážně líto, Yoongiho jsem měl po Taem ze všech nejradši a tohle mě strašně moc mrzelo, ještě když jsem neznal důvod.
,,Neřeš ho lásko, jen má zase špatný den." Tae mě pohladil po vlasech a já si lehl na jeho rameno.
Budu v to doufat, na Yoongim mi opravdu záleží. Pomyslel jsem si.
🍂♥️🍂
Korekce: 8.5.2020
Tyhle díly už se opravují celkem snadno, díky bohu xd
______Hi... ♥️🍁♥️
Nevyšlo mi to, chtěla jsem navnadit na sex, ale bohužel, zatím nic.Chci se zeptat, byl by zájem o smut? 😏
Tak zatím pá~, užijte si víkend ♥️
ČTEŠ
♡𝙷𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚔𝚎𝚢𝚜 𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝♡
FanfictionPomohl jsem ti. Odpustil jsem ti. Ale dokážeš to samé udělat ty pro mě? Cover by @KimJennyKook