Uběhlo několik týdnů... no dobře, dva, ale to na tom faktu nic neměnilo.
Dost jsem přemýšlel o slovech toho blbečka, ano je pravda, že on na to s Chenem šel hodně rychle, ale já a Kookie jsem na to šli zase přehnaně pomalu. Kdyby bylo po mém už by jsem z něj vyšukal duši dávno, jenže zase na to nechci tlačit pokud opravdu nechce.
Jediné co děláme, je kuřba, a dost žhavé líbání, všechno mě to vždy vzruší, ale dál jsme nikdy ještě nezašli.
Ano, někdy mě to štve, ale nic s tím nezmůžu.
Bohužel k mé smůle, poslední dva dny o sexu přemýšlím nonstop, chci to a hodně, ale nevím proč Kook ne, třeba mi nevěří, což bych se nedivil. Nezbývá mi nic jiného než to respektovat.Jenže kdyby neměl Minseok stále kecy, nic z toho bych řešit nemusel.
Byly dvě hodiny odpoledne a já se s Kookiem dohodl, že u nás přespí.
Byla sobota, takže to bylo bez problémů a ne, neměl jsem v plánu nic uchlyného, možná.❤️pohled Jungkooka❤️
Seděl jsem na gauči a zamyšleně koukal do mobilu. Psal mi Jin, jestli bych s nima nechtěl jít ven, jenže už jsem slíbil Taemu, že u něj dnes přespím a nechtěl jsem ho zklamat, ostatně, chci u něj přespat.
Ale s kluky jsem se také dlouho neviděl, pokud tedy nepočítám školu, což se počítat nedá.Měl jsem tedy dilema.
Říct Taehyungovi, že už něco mám nebo odříct kluky kvůli Taemu. A ani do jednoho se mi nijak zvlášť nechtělo.,,Šlo by to však udělat jinak...Vezmu Taeho sebou a všichni si uděláme pěkný den a večer půjdu k němu domu, jak jsem slíbil." Ano, samomluva byla někdy opravdu fajn. Jak jsem řekl, tak jsem udělal. Chválil jsem si svůj mistrovský plán, mezitím co jsem to psal Taemu.
Souhlasil, i když si zřejmě nerad, ale já byl spokojený. Napsal jsem teda Jinovi, že dorazím i s Taehyungem, a že bude sraz v parku před školou.
Zvedl jsem se tedy z gauče, oznámil mámě, že jdu pryč a nevím kdy se vrátím, popadl klíče, mobil se sluchátky a chtěl vyrazit z domu, ale před dveřmi jsem se zasekl. Stála tam sestra se zvláštním obličejem a koukala mě.
,,Zašukat si?" Řekla s odporem a aniž by čekala mou odpověď odešla do obýváku, blbka jedna blbá.
No tak co se týče Seon, nijak se nebavíme a je to tak lepší. Občas si takovýmhle stylem rýpne, ale jinak nic extra. Nenávidí mě a já ji v lásce taky nemám, žádná velká změna.
Rodičům jsem se o našem vztahu s Taehyungem neřekl a ani Seon jim nic neřekla, za což jsem byl rád a doufal, že to tak zůstane. Beztak už nahání další kluky, se kterými se vyspí a hned na to je opustí, tak co? Neměl jsem důvod se tím víc zabývat.
Mezitím co jsem přemýšlel, došel jsem před Taeho dům a napsal mu zprávu, že už čekám.
Po pěti minutách čekání, nic.
Bylo to divné, a tak jsem přešel k jeho vchodovým dveřím a zaťukal, opět nic.Jenže potom jsem uslyšel velmi divné zvuky.
,,Aaah~ j-jo přitlač."
,,Co se to tam kurva děje?" Zamračil jsem se a ucho přitiskl ke dveřím.
,,Taaam~ ooh~"
,,Víc, prosím víc.",,To je klučičí hlas..." Chvilku mi trvalo, než mi to došlo.
,,No to si dělá prdel? On mě tam s někým podvádí?" Hlavou mi kolovalo nespočet myšlenek tohoto typu.
Vzpomněl jsem si, že mi dal Taehyung náhradní klíče, a tak jsem toho využil, když jsem je našel. Vztekem jsem je ani nemohl dát do zámku, až na třetí pokus se to povedlo. Rozrazil jsem dveře a přes celý dům vykřikl.
,,Ty děvko! S Taehyungem můžu píchat jen já, on je můj!" Doběhl jsem do obýváku odkud se ty zvuky ozývaly. Pěsti jsem zatínal tak, že mi až zbělaly klouby a neuvěřitelně jsem zuřil.
Na gauči byl v polosedu Tae, na stole měl notebook s gayským pornem a ruku měl ve svém klíně.
Na jednu stranu jsem si oddechl, že mě nepodvádí, ale na druhou jsem šílel, jakou scénu jsem udělal.
,,T-tae?" Nebyl jsem ani schopný se mu podívat do očí.
Tae vytáhl ruku z kalhot, naštvaně zabručel a otočil se směrem ke mně.,,Copak?" Zakňučel.
,,M-měli bychom jít, kluci už určitě čekají.",,Jo, jen se převléknu." Zamručel nespokojeně. Vyšel nahoru do pokoje, kde se ještě s výkřikem mého jména udělal a pak už mě čistý a převlečený následoval ke dveřím.
Až teď si uvědomuji, že Tae musí být už nehorázně nadržený... a možná je to i trochu moje vina.
~~~~~~~~~❤️~~~~~~~~~
Korekce: 8.5.2020
______Ano vím... omlouvám se, ale prostě nemám nápady + škola a s tímhle nejsem spokojená, ale aspoň něco. Omlouvám se
Zatím pá~❤️
ČTEŠ
♡𝙷𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚔𝚎𝚢𝚜 𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝♡
FanfictionPomohl jsem ti. Odpustil jsem ti. Ale dokážeš to samé udělat ty pro mě? Cover by @KimJennyKook