❤~{15}~❤

696 82 67
                                    

Šel jsem do Seonina pokoje, sbalil si svých pár švestek a byl na cestě domů, když v tom mě zastavila její pusa. Nespolupracoval jsem, nechtěljsem si dál hrát na spokojený pár.

,,Co je, lásko? Kam jdeš?" Zeptala se zmateně.

,,Seon, nevím jak ti to říct, ale...
Jsi skvělá holka, ale ti nechci lhát.
Je konec. Miluju někoho jiného, omlouvám se." Vrazila mi facku. Ale co, čekal jsem to a po pravdě, zasloužil jsem si to.

,,Proč? Kdo? Jaká coura?!" Řvala na mě.

,,Protože jsem si uvědomil, že jsem chodil se špatným sourozencem." Řekl jsem celkem v klidu a pozoroval, jak její obličej rudne vztekem.

Divím se, že se jí ještě nezačalo kouřit z hlavy.

,,No to si děláš prdel Taehyungu?! Můj teplej bratr? Takže to byla vážně pravda. Ty ubohá buzničko, vypadni z mého domu a se nikdy nepřibližuj."

,,Tak hele, zase se uklidni.
O Jungkookovi takhle nemluv a o mně taky ne... Jsem bisexuál, pokud ti to ještě nedošlo a vypadnu milerád, ale od tebe a k tobě se nepřiblížím neboj, jen to bude celkem těžký, protože budu chodit s Jungkookiem budeme tu každý den, pokud nepůjdeme ke mně.
Jo a předem se omlouvám za to, že asi budeme hodně hlasití, protože Kookie určitě nádherný hlas, když sténá." Začal jsem si v hlavě tvořit plán, aniž bych věděl jak to vlastně s Jungkookem bude.

Seon na mě překvapeně, v celku zhnuseně a s otevřenou pusou zírala.

,,Pozor ti do huby nevletí moucha." A otevřenou pusu jsem jí zavřel.
Nechtěl jsem být zlý, ale ona si koledovala.

,,Je mi líto Seon..." Věnoval jsem jí ještě poslední pohled a odešel k sobě domů.

-Pohled Jungkooka-

Slyšel jsem zabouchnutí dveří a následný křik Seon.

♡𝙷𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚔𝚎𝚢𝚜 𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝♡Kde žijí příběhy. Začni objevovat