Svojí šikovnou ručičkou na mém penisu ještě párkrát zapumpoval a navázal se mnou oční kontakt.Kurva, jak bylo tohle strašně sexy.
Pořád se mi díval do očí a pak si mlsně olíznul spodní ret, skousl ho mezi zuby a potom se lehce rty otřel o mou lesklou špičku.
Lechce jsem zasténal a prsty si vpletl do jeho sametově blond vlásků. Mírně jsem za ně zatahal, když špičkou jazyka obkroužil celý můj žalud.
Tae olízl celou mou délku a pak ho vzal do úst. Divil jsem se, že se neudusil, protože si ho do krku zasouval až po kořen. Prohl jsem se v zádech a zavzdychal.
,,Taeee~"
Taehyung se pousmál, čímž kolem mého penisu vyvolal vibrace, které mi dopřávaly až moc slasti.
Tae poslouval hlavou dolů a nahoru ve velmi pomalém tempu. Když mě to za chvíli přestalo bavit, tak jsem mu pánví přirazil do krku, načež ho z pusy vyndal a rozkašlal se.,,C-co blbneš?" Zeptal se mírně podrážněně.
,,Promiň, ale ty jsi to dělal taaak~ moc pomalu." Nahodil jsem svůj štěněčí kukuč a pohladil Taeho po vláscích.
Taehyung se jen letmo usmál a než jsem se nadál znovu pohltil celý můj stopořený úd, do svých teploučkých úst.
Tentokrát pohyboval hlavou o dost rychleji a podle toho jsem taky sténal.
No to bylo dost slabé slovo, doslova jsem hekal přes celý pokoj.,,A-ahh~ T-taeeeah~ m-máš šikov-aaah-nou pusinkuuu~" Snažil jsem se to dát nějak smysluplně dohromady, ale díky slasti, kterou mi Tae svou pusinkou způsoboval to moc dobře nešlo.
Pustil jsem mu vlasy a chytl se prostěradla, drtil jsem ho v pěstích a to bylo jasné znamení, že můj vrchol už se blíží.
,,Tae~ už...už bu-buduuuuhh~" Než jsem to stihl doříct, vystříkal jsem se Taemu do úst.
Bylo toho hodně a když myslím hodně, myslím fakt hodně.
Taemu můj bílý poklad tekl úplně všude, po bradě stékal na krk odkud stekl na Taeho hruď. Byl neuvěřitelně sexy, narozdíl ode mne. Já byl upocený a určitě jsem docela zapáchal.
,,T-to bylo dokonalé." Vydechl jsem a stále rozdýchával můj právě prožitý orgasmus.
,,Uhm." Přikývl a postavil se z postele.
Moje oči sklouzly po jeho nahé hrudi, k jeho vzrušenému penisu a mírně perverzně jsem se usmál.
Proč?
Protože jsem si představoval jaké by asi bylo mít celou jeho délku v mé dírce. Nepochybně by to bylo dokonalé, ale musel jsem nad těmito věcmi přestat přemýšlet jinak bych se opět vzrušil.Ale teď... Přišla řada na mě, musel jsem Taemu pomoct od jeho "malého" problému.
Zvedl jsem se z postele, došel k Taehyungovi a chytil ho za boky, přitáhl jsem si ho na tělo a tím se naše údy otřel o sebe. Díky tomu jsme oba slastně vzdychli. Já zaklonil hlavu a Tae se mi opět přisál na krk. Udělal si tam jednu z mnoha svých značek a odtáhl se. Vášnivě jsme se políbili a Tae mě pohladil po vlasech, já jsem ho objal okolo pasu a hlavu si položil do záhybu jeho krku.
,,Půjdeme se umýt?" Zeptal se.
,,Ale já ti chtěl pomoct." Smutně jsem se mu podíval do očí a pak sklopil pohled na jeho přirození.
,,To můžeš i ve sprše."
Šťastně jsem se usmál a už Taeho táhnul za ruku do koupelny. Nemohl jsem se dočkat.
Byl tam sprchový kout a vana. Zvolil jsem sprchový kout a i s Taem vešel dovnitř. Zavřel jsem a pustil na nás teplou vodu.
Bylo to velmi příjemné, teplé kapky vody mi stékaly po těle, měl jsem zavřené oči a naprosto se uvolnil. V tom jsem si ale vzpomněl na Taeho, kterému bych se teď asi měl věnovat.
Otočil jsem se k němu čelem a položil mu ruce na hruď. Pomaličku jsem s nima putoval k jeho nádobíčku. Přejel jsem jeho vypracované bříško a dostal jsem se k podbřišku. Klekl jsem si před jeho rozkrok a začal líbat jeho vnitřní stranu stehen. Tae si své dlouhé prsty zamotal do mých mokrých vlasů a mírně za ně tahal. Bylo to moc příjmné.
Pak jsem svůj poslední polibek věnoval jeho špičce a pomaličku si ho celého vsunul do krku.
Začal jsem v pravidelném tempu posouvat hlavou, střídal jsem rychlejší a pak zase pomalejší pohyby hlavou.,,A-ano~ kurva joo~"
Tae si to očividně užíval, soudě podle jeho hlasitých zvuků a vzdychů mého jména, a také toho jak tahal za mé vlasy. Nevadilo mi to, ale jakmile začal Taehyung za vlasy tahat mnohem silněji usoudil jsem, že už je to na něj moc pomalé.
Tak jsem značně zrychlil své pohyby a občas přidal i zoubky.
,,J-jungkookie~ jáaah~ už~ Kookie-eaah~" Zasténal Tae, prohl svá záda jako luk a udělal se mi do pusy.
Všechno jsem to spolykal a následně si rty olízl. Ani kapička Taeho spermatu nepřišla nazmar, tak šikovný jsem byl.
,,Jak chutná daddy?" Zeptal se Tae stále mírně zadýchaně.
,,Výborně." Zašklebil jsem se na něj a zvedl se z podlahy.
Věnoval jsem Taemu dětskou pusinku na rtíky a natáhl se pro tekuté mýdlo.
Vymáčkl jsem si obsah lahvičky do dlaní a začal Taehynuga umývat. Když jsme se navzájem umyli, vyšli jsme z koupelny a já si to namířil rovnou do postele, avšak Taehyung mě rychle zastavil.,,Ne. Jungkookie, to prostěradlo je špinavé a zpocené."
,,No a?"
,,Jak no a? Ty jsi umytý, počkej převleknu ho." Usmál se Tae a ze skříně vyndal nové prostěradlo a šel převléci to staré.
Když byl s prací hotov, hodil po mě nějaké svoje černé boxerky a dlouhé bílé tričko.
Sám se také oblékl a chytil mě za ruku. Propletli jsme si prsty a lehli si do postele.,,Moc tě miluju Kookie." Zašeptal Tae.
,,Já tebe." Daroval jsem mu polibek do vlásků a zavřel oči.
Pomalu jsme se s Taem potápěli do říše snů, až jsme nakonec v těsném objetí usnuli úplně.
~🎆~🎆~🎆~🎆~🎆~🎆~🎆~🎆~🎆~🎆~
Korekce: 3.5.2020
TRAMTADADÁ!!!❤❤
ALE STEJNĚ VÁM TEN SEXÍK NEDOPŘEJU, ZATÍM❤😉MILUJU VÁS... PAPA😘
ČTEŠ
♡𝙷𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚔𝚎𝚢𝚜 𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝♡
FanfictionPomohl jsem ti. Odpustil jsem ti. Ale dokážeš to samé udělat ty pro mě? Cover by @KimJennyKook