הם הפסיקו לדבר והיא חייכה אליו והלכה לחדר.
דם רתח אצלי!
הוא הסתכל עליי נשאן על המעקה מביט בי עם חיוך שטני.
זהו זה!
הוזזתי את אמא שלי וצעדתי במהירות לאחי.
"חתיכת בן זונה" מלמלתי נותן לו בוקס.
"בריאן!" צעקה אמי מה שגורם לכולם להביט בי
ירדתי לכיוון טיילור שהיה על הרצפה מחזיק בחולצתו.
"אל תתקרב אליה, טיילור, אחרת אני יהרוג אותך בלי לחשוב פעמיים!" אמרתי בקול קר והוא צחק
"בסדר!" אמר צוחק ונאנחתי בכעס.
הסתכלתי על אמי ונאנחתי בכעס שוב נכנס לחדר בטריקה שמקפיצה את תיאה.
"הכל בסדר?" שאלה
"מה הוא אמר לך?" שאלתי
"מי?" שאלה לא מבינה
"את יודעת יפה מאוד מה טיילור אמר לך?" שאלתי עצבני
"לא משהו רצינ-" אמרה
"מה הוא אמר לך?!" אמרתי צועק
"תרגע בריאן, הוא רק שאל איך אני" אמרה
"ו..." שאלתי גורם לה לספר את ההמשך.
"והוא שאל מה אני הולכת לעשות לגבי כל מה שעשית לי" אמרה ונאנחתי בכעס.
יצאתי מחוץ לדלת שהיא קוראת לי להיכנס ולא מבינה למה אני עצבני.
אבי קם שראה אותי יול מהחדר ואחי מאחוריו עם אמי.
הוא עוצר את הפגישה שלו ומתקדם אליי.
הוא עוד לא הגיע ועצר.
לא הבנתי מה יש לו עד שהרגשתי את ידה של תיאה עליי.
"תרגע בריאן, הכל בסדר" אמרה והבעתי מה שוב מחפש אולי זה שקר ובולע את רוקי ונאנח.
"אני רוצה לדבר איתך" אמרה והנהנתי.
מסתכל עוד פעם על אחי במבט הורג לעולה לחדר.נכנסתי לחדר ובאותו שניה תירה צועקת עליי.
"מה עובר עליך בריאן?!"
"כלום" סיננתי.
"עובר עליך, על תשקר לי בעיניים!" אמרה צועקת ונאנחתי היא צודקת מתישהו היא תגלה ועם זה לא ממני אז מטיילור.
"מה עובר עליך עם אחיך?!" אמרה שוב
ישבתי מביט בה מסמן לה לשבת. היא יושבת לידי מביטה בעיניי.
"הייתה לי פעם ידידה טובה מאוד, קראו טלי, היינו יוצאים לבלות, מועדונים, עבודה, אחרי כמה זמן גיליתי שולי אוהבת אותי אבל אני אהבתי אותה בתור ידידה כמו אחות, אבל היא ראתה את זה שונה ואז כמה שנים שהיא כמו בת בית בשבילי היא התחילה לבוא עם ארוך, היה קיץ ולא הבנתי, רבתי איתה כל פעם עד שסלחנו אחד לשני והצעתי לה לישון כאן, היא התקלחה ושהורידה את החולצה פתחתי את הדלת רואה סימנים אליה, ממכות.
שאלתי מי זה, עם זה אבא שלה או אח שלה אבל היא אמרה שלא, היא התעקשה ולא סיפרה לי שנסתי למצוא מי זה תמיד הגעתי למוביי סתום.
יצאתי יום אחר לצפון לפגישות עסקים וזה הסתיים מוקדם מהצפוי, אז באתי הביתה כדי לעשות הפתעה.
שהגעתי ראיתי את טיילור מרביץ לטלי מכות שהעפתי אותו ממנה זה היה מאוחר טלי כבר חטפה את המכות ולא שרדה אותם ומתה, שהיא מתה כעסתי כל כך שאני גרמתי לו להיות קרוב למוות אבל לחוות את זה איטי, אבי גילה את זה ולא נתן לי להמשיך, לאחר שנה בערך שאלתי אותה למה הוא הרביץ לה ולאט לאט הבנתי שהוא התאהב בה, היא הייתה בשבילי כמו אחות ו היא פיתחה אליי רגשות אבל לא ההפך ואלי פיתח אליה, הן דיברו שעות היא הייתה ישנה איתו לפעמיים ושהוא ביקש ממנה לצאת איתו והיא לא הסכימה בטענה שהלב שלה שייך אליי אז אם הוא לא פעל מאהבה ובבחירה רצון שלה הוא פעל מכוח.
הוא נישק, אנס והרביץ לה מכות מוות, היא מתה ולו כאב אבל לי יותר, כי ידיעה שעבר עליה הרבה שנים שהוא מתעלל בה ולא ידעתי מזה והיא מתה אפילו בלי דבר טוב שרצתה עם זה נשיקה או אהבה חזרה ממני, הרגשתי שהמוות שלה קרה בגללי ולא בגלל אחי, אחי שנה אותי כל יום ותמיד אמר שבגללי היא מתה שאם לא הייתי נותן לה להתאהב בי אז היא עוד הייתה חיה ונושמת אז, תתרחקי ממנו אוקיי" אמרתי והיא פערה את פיה.
היא הנהנה מחבקת אותי.
היא נישקה אותי ואני מצמיד אותה אליי ומלטף את גבה.
"למה זה היה?" שאלתי שהיא התנתקנו לאט.
"שתדע כמה אני אוהבת אותך, ורק אותך" אמרה וחייכה אליי
"אני אוהב אותך" אמרתי מנשק אותה בחוזקה ומפיל אותי אחורה יחד איתה שהיא יושבת על בטני התחתונה ומורידה את החולצה.
"גם אני אותך "אמרה והפכתי אותנו
אני מוריד את חולצתי וזורק אותה על הכיסא.
שולף את המכנס הקצר של תיאה
לפתע נשמעה דלת נפתחת.
משכתי את השמיכה מהר מחסה אותי ואת תירה ונופל לצד ליד תירה שתייה מחסה את עצמה ברגע שהבינה.
אני מביט לכניסת החדר רואה את אחי.
כוסאמק איתו!
YOU ARE READING
נשק זה לא משחק
Actionשם המשפחה שלו נפלט פה ושם ברחוב החשוך, אף אחד לא רוצה להסתבך איתו, אף אחד לא רוצה לפגוש אותו, אף אחד לא יודע את שמו הפרטי ואם אתה יודעה סימן שאתה בצרה צרורה שלא תוכל לצאת ממנה. קוראים לי תיאה סמית' בחורה פשוטה שיער חום ועיניים חומות, רזה, עקשנית, וכ...