Bugün attığım 5 numaralı diğer bölümü atlamayın lütfen.... 😂❤️
TAEHYUNG
Namjoon hyungun yanına vardıktan sonra bizi Chanyeol hyungun gönderdiğini söyleyip durumu anlattığımızda gülümsedi.
- Baek referans ise sizi almaması imkansızdı zaten.
- Nasıl ya? Sehun ve Jongin için alıyorum demişti ama.
Bunları söyleyince Namjoon hyung telaşlanmıştı.
- Yani ondan dedim zaten. Basket takımından iki kişi size referans... Tabiki alınacaksınız. Neyse biraz yürüyelim mi? Bu arada okulumuza hoşgeldiniz. Ben Namjoon. Rapper'ım ve ikinci sınıfım. Sahne adım Rap Monster. Siz?
- Ben Park Jimin. Vokalim ve modern dansım. Doğal olarak daha sahne adım yok ama kendi adımı kullanmayı tercih ederim.
- Ben de Kim Taehyung. Vokalim ve hiphopım. Hyung, sence de tek harfli sahne isimleri havalı değil mi? Öyle bir sahne adı isterdim.
- Evet bence de havalı. Jungkook'a demiştim öyle yap ama kendini adını kullanacağını söylemişti. Şu velet... Bu arada diğer klüplerinizi seçtiniz mi?
- Hayır hyung daha sonra seçeceğiz.
- Peki o zaman anlatmaya başlıyorum. Gerçi çok anlatılacak bir şey de yok ya. Haftada iki gün klüp var. Biri salı günü diğeri de cumartesi günü. Cumartesi günü okul olmadığından daha uzun süre klübümüz oluyor. Özellikle o gün yapıyoruz yani. Pazar günleri zaten klüp aktiviteleri yok. Salı günleri saat 18:00 ile 20:30 arası iki buçuk saatlik bir zaman diliminde klübünüz var. Cumartesi günleri ise saat dokuzdan öğlen bire kadar. Geç kalmamaya dikkat edin. Yoongi ve Hoseok sinirlenir. Bana telefon numaralarınızı verin. Sizi grubumuza alıyım. Ve buyrun, bu listede ise klüptekilerin numarası. Yeni gelen öğrencilerin de numaralarını kaydetmek size kalıyor. Basketbol kampını duymuşsunuzdur. Yaz tatillerinde sadece takım gider kampa. Ben de gidemem. Sonuçta takımda değilim ama klüpteyim. Okul zamanında ise projelerin ya da sınavların olmadığı zamanlarda yapmaya çalışırlar. Fakat sürekli bir kamp beklentisinde olmayın. Ayarlamak zor oluyor. Geçen sene sadece bir kere yapabildiler. Neyse görüşürüz gençler. Klüplere hemencecik yazılsanız iyi olur. Yer kalmaz yoksa. Sonra konuşuruz.
- Teşekkürler hyung.
- Görüşürüz hyung.
Namjoon hyung gidince Jimin elindeki kağıdı göstererek bana döndü.
- İnsanlara bu kadar kolay numaralarını vermeleri sence de garip değil mi? Biri yere düşürse hemencecik okula yayılır. Bir de popüler ve yakışıklı çocukların numaraları yazıyor. Sürekli aramaya mesaj atmaya başlar insanlar. Ne kadar rahatsız edici.
- Evet gerçekten rahatsız edici.
Aniden arkamızdan gelen sesle oraya döndük. Yoongi hyung duruyordu.
- Sürekli birileri kaybedip duruyor ve en sonunda bir bakıyorsun bize mesaj gelmeye başlıyor. Bilmediğimiz numaralar bizi aramaya başlıyor. Kaç defa söyledim çocuklara yapmayın diye ama sallanmadım. Bu arada ben Min Yoongi. Basket takımının kaptanıyım.
- Yoongi hyung?
Tam klasik "tanıştığımıza memnun oldum hyung ben taehyung" diyecektim ki gelen sesle durdum. Sesin sahibine baktığımda Namjoon hyungu gördüm. Geri gelmişti.
- Efendim Namjoon?
- Bunlar yeni üyelerimiz Jimin ve Taehyung. Ama buraya geliş sebebim bu değildi. Müdür seninle görüşmek istiyor kamplarla ilgili.
- Ah tamam. Görüşürüz gençler. Namjoon gel benimle. Müdür neredeydi?
Jimin'in de benim de ağzım açık kalmıştı. Burası gerçekten hareketliydi. En sonunda ağzımı kapatıp Jimin'e döndüm. Klüplerimizi artık seçmemiz gerekiyordu.
- Jimin, şimdi ayrılalım. Klüplere üye olduktan sonra haberleşelim tamam mı?
- Tamam tamam. Başka biri daha gelmeden gidelim artık.
Jimin ile ayrılıp klüp arayışına başlamıştım.
İyi okumalar... Lütfen vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin :)) yorumlarınızı okumak eğlenceli ;))
Bu arada size bir konudan dolayı özür dilemek istiyorum. Bundan önceki bölümlerde hep mobilden yazıyordum ve telefonum da biraz sıkıntı vardı. Bu yüzden çok yazım hatası yapıyordum. Sadece bu hikaye değil diğer iki hikayem için de geçerli. Bundan sonra daha dikkatli olacağım. Gerçi şuanda da ıpadden yazıyorum ama daha iyi burası:) eğer hatalarım sizi rahatsız ettiyse özür dilerim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Coming For L.O.V.E #Tamamlandı#
FanfictionGrup: Bts Çiftler: Jikook, Vhope (biraz Chanbaek, biraz Namjin, biraz da Meanie) Konu: Bir müzik okulu... İki yakın arkadaş... Odalar, dersler, sınıflar, projeler, klüpler, insanlar... L.O.V.E serisinin ilk sezonudur. İlk bundan başlanması önerilir.