Bugün attığım diğer bölümü atlamayın:) 1K'ya çok az kalmış hadi 1K olalım ;)(Chanyeol'ün Gözünden)
Baekhyun'u yanıma alıp havuzdan çıkmıştım. Baekhyun'un meraktan çatladığını biliyordum fakat havuzda teklif edemezdim. Minhyuk hyung yakın bir arkadaşım olduğundan ona göz kırptığımda amacımı anlamış ve ses etmemişti. Giyinme odasına girdik. Baekhyun merakla beni süzüyordu.
- Yol boyunca hiç çeneni açmadın ve sadece beni takip ettin, Baekhyun. Ne yaptığının farkında mısın? Sen de büyük bir gelişme var.
- Umarım bunu demek için çağırmamışsındır.
- Yok, çağırmadım.
Sonlara doğru sesim inceldiği için kendime lanet okudum. İnanamıyordum. Resmen Park Chanyeol, şuan ezilip büzülüyor ve utanıyordu. Ama buna sonra hayıflanmalıydım. Açılmam gereken bir mesele vardı. Gerçi konuşmanın devamında daha fazla utanacağımın farkındaydım.
- Ee, neden çağırdın beni Chanyeol?
- Şey için çağırdım şey için... Kıyafetlerimiz karıştı sanırım!
Ah... Açılma işi ne kadar zormuş. O iki kelimeyi söyleyemediğimden dolayı konuyu değiştirmiştim. Acaba şimdi açılmasam mı? Başka bir zaman açılırım olmaz mı?
- Ve bu havuzdayken birden böyle aklına geldi öyle mi?
- Imm... Öyle.
- Wow! Diyecek başka bir şeyim yok, sadece Wow!
Baekhyun gözlerini büyütmüş ve ellerini iki yana sallayarak konuşurken oldukça tatlıydı. Gülümsedim.
- O zaman bakalım, karışmış mı?
- Havuzda aklına çok güzel şeyler gelmiş ama Chanyeol, kötü bir haberim var. Biz aynı yerde giyinmedik Chanyeol. Nasıl karışsın?
- Haklısın. O zaman karışmamıştır.
- O zaman gidelim.
Gidelim mi dedi o? Giderse açılamam ki! Açılmasam mı? Hayır, Park Chanyeol bugün Byun Baekhyun'a o iki kelimeyi söyleyeceksin! Ne söyleyecekmişsin? Seni seviyorum Baekhyun! Tekrar! Seni seviyorum Baekhyun! Tekrar!
- Seni seviyorum Baekhyun!
Yüksek sesle mi söylemiştim ben onu? İnanamıyorum iç sesimin gazına gelip birden açılmıştım. Hiç böyle hayal etmemiştim. Tabi bir de Jungkook veledi etkisi vardı.
Baekhyun yavaşça arkasını döndü.
- Ne?!
Biliyorum sevmiyordu beni.
- Ciddi misin?
Lanet olsun, bundan sonra Baekhyun'u rahat rahat izleyemem.
- Ciddiyim ama sen de öyle hissetmiyorsan sorun değil. Yani rahatsız etmem seni. Kendi içimde yaşarım. Asla karşına çıkmam. Ama halen rahatsız olursan haber ver gerekirse okul değiştiririm. Gerçi sen verme, biriyle haber gön---
- Ben de seni seviyorum.
Konuşmam Baekhyun'un söyledikleriyle bölünmüştü.
- Ne?!
Ne demişti o? Yanlış mı duydum? Dalga mı geçiyordu? Yoksa iç sesimin bir oyunu muydu?
- Ciddi misin?
Baekhyun güldü. Sonra da sesini kalınlaştırarak cevap verdi.
- Coddoyom omo son do oylo hossotmoyorson soron doğol. Yono roh--
Gülerek Baekhyun'u kendime çekince beni taklit etmesi yarım kalmıştı. Ona hep hayallerimdeki gibi sarıldım ve o da bana hayallerimdeki gibi karşılık verdi. Ama hayallerimde bir şey daha yapıyordum. Aslında daha çok şey yapıyordum ama bunlar daha sonraki zamanlar için geçerli idi. Yani daha ilk günden karşımda sadece mayosu ile duran ıslak bir Baek var diye atlamamalıyım dimi üzerine?!
Yavaşça yüzlerimizi yaklaştırdım. Baekhyun ise ne yapmaya çalıştığımı anlamıştı ve sırıttı.
- Çok yavaşsın aşkım.
Aşkım mı ne?! Aşkım dedi bana aşkım bana dedi bana aşkım....!
Ayrıca iki eliyle yüzümü tutmuş ve kendisine çekmişti. Dudaklarımız arasında çok az bir mesafe vardı. O kapatmadan önce ben kapattım mesafeyi.
Şimdi ise hayallerimdeki gibi dudaklarını dudaklarımın arasına alıyordum. Dişlerimle etini eziyordum. O da hayallerimdeki gibi karşılık veriyordu. Dilini ağzımın içine sokmaya çalışınca kendimi geri çektim. O işin sonu gelmezdi.
Kendimi geri çektiğimden dolayı bozulduğunu görünce alnına minik bir öpücük bıraktım.
- Onu şimdi yapman hiç de sağlıklı olmazdı.
Kulağına fısıldayınca ne dediğimi anlamış ve hem sırıtmış hem de kızarmıştı.
- O değilde Chanyeol, ne şapşal çıktın ya? İnsanlar seni havalı bir şey sanıyorlardı. Hiç de öyle değilmişsin.
- Bu aramızda kalacak ama. Kimseye söylemek yok. Sevgili olduğumuz kısım da değil de şapşallık kısmını. Sevgili kısmını herkese söyleyelim.
- Tabiki de şapşallık kısmını kimseye söylemem. Luhan, Kyungsoo, Minseok hyung, Jin hyung, Kai, Sehun, Chen, Namjoon, Jimin, Taehyung, Wonwoo, Jungkook, Hoseok, Yoongi, Taeyong ve sana yavşayanlar dışında kimseye söylemem.
Chanyeol'ün içinden şapşal çıktı :) Chanbaek'i de yaptık tamam dksmmdöd
Beğeni ve yorumlarınızı eksik etmeyin:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Coming For L.O.V.E #Tamamlandı#
FanficGrup: Bts Çiftler: Jikook, Vhope (biraz Chanbaek, biraz Namjin, biraz da Meanie) Konu: Bir müzik okulu... İki yakın arkadaş... Odalar, dersler, sınıflar, projeler, klüpler, insanlar... L.O.V.E serisinin ilk sezonudur. İlk bundan başlanması önerilir.