Yine bugün paylaştığım 6 numaralı bölümü atlamayın lütfen:)) uzun zamandır atmadığım için atabildiğim kadar atmaya çalışıyorum. İyi okumalar....:)
TAEHYUNG
Basket klübünden sonra gözüme çarpan fotoğrafçılık klübüne üye olmuştum. Çarşamba günleri saat 18:00 ile 20:30 arasında idi. Öğrendiğime göre klüp saatleri değişmiyormuş. Hafta içi tüm klüpler aynı saatte oluyormuş. Çocukluğumdan beri hobim olan fotoğrafçılığın klübüne ve yakışıklılarla dolu basketbol klübüne yazıldığım için mutlu olarak üçüncü klübümü düşünüyordum fakat klüp isimleri mutluluğumu yerle bir ediyordu. Gerçekten bu klüplere katılan var mıydı?
Satranç klübü... Geç! Okuma klübü... Geç! Kimya klübü... CİDDEN Mİ? KAÇ!
Kimya klübünü görmemle koşmaya başlamıştım. Kimyadan nefret ederdim. Yok elementlermiş, yok formüllermiş, yok denklemlermiş... Matematik mi bu be? Her ders dersliğini bilmeli! Bunları düşünüp koşarken, önüme bakmamamdan kaynaklı olarak biriyle çarpışmıştım. Yani son bir klüp seçecek ve Jimin ile buluşacaktım. Neden bunlar başıma geliyordu ki?
- Önüne baksana be!!
Her ne kadar önüne bakmayan ben olsam da atar yapmazsam Kim Taehyung olma yasalarını ihlal etmiş olurdum.
- Ne demek önüne bak?! Ben burada duruyordum ve gelip sen bana çarptın.
Çarptığım kişiye baktığımda at kılıklı Hoseok hyungu gördüm. Bu basket takımından kaçış imkansızdı.
- Benim geldiğimi görüp senin çekilmen gerekiyordu.
- Neden öyle bir şey yapayayım? Ben çekilsem bile sen başkasına çarpacaktın! Senin insanlara çarpabileceğini düşünüp dörtnala koşmaman gerekirdi.
- Dörtnal mı? At mı? Burada senden başka bir at göremiyorum.
- Bana at deme!
- Dersem ne olur?!
- Bu olur!
Yüzüme doğru gelen yumruğu görünce çekilip ona karşılık vermeye çalıştım. Fakat o da çekilmişti. Birbirimize attığımız yumruklar isabetsiz kalınca boğuşmaya başladık. Kısa bir süre sonra da bir kaç öğretmen gelip bizi ayırdı.
-Daha okul açılmadan bu ne saygısızlık?! Okulun geleneksel olarak düzenlediği bu etkinlikte kavga etmek gibi ahlaksızca bir davranışın yanında yemek klübünün üye alımlarını da engellediniz. Okul daha açılmadığı için büyük bir ceza vermeyeceğim. Fakat iyi niyetimi kullanmaya sakın kalkışmayın. Cezanız sadece gün bittiğinde bu kapalı spor salonunu temizlemek olacak.
Öğretmeni kafamızla onaylamıştık. Bu at suratlıyla birlikte bu koskoca yeri temizleyeceğime inanamıyorum.
Öğretmen tam gitmek üzereyken yemek klübümün stantında duran öğrenci öğretmeni durdu.
- Öğretmenim, kişi sayımızda iki kişilik bir açık kaldı. Bu ikisinin bu açığı doldurmalarını istiyorum. Kendileri katılarak... Hem onlar yüzünden bu açık kaldı. Üye alımımızı engellediler.
- Aferin Yunhyeong. Zekice bir fikir. Hoseok ve yeni öğrenci... Üç klübü de üye oldunuz mu?
- Hayır, sadece iki klübe üye oldum.
- Ben de.
- Tamam o zaman bundan sonra yemek klübündesiniz. Yunhyeong, onlara kuralları açıkla.
- Peki hocam. Hemen açıklıyorum.
Ne? Ne dedi? Kurallar, klüp, yemek... Ne?! Hayatta olmaz!
- Yeni çocuk! Gel buraya kuralları açıklayacağım.
- Ama ben bu klübe üye olmak istemiyorum.
- Ben de ama yapacak bir şey yok. Artık üyeyiz. Eğer sen bana çarpmamış olsaydın ben de şuan burada değildim. Hepsi senin suçun olsa da itiraz eden sensin kabullenen benim.
- Öncelikle hepsi benim suçum değildi. Ayrıc---
Konuşmam enseme yediğim tokatla kesilmişti. Kimin vurduğuna baktığımdaysa Yunhyeong hyungu gördüm. Zaten kızgın olan hyungu daha da kızdırmamak için sessiz kaldım.
- Konuşmayı bırakın ve beni dinleyin. Artık bu klübün bir üyesisiniz. Beğenmezseniz seneye bugün değiştirebilirsiniz. Şimdi bu kağıtları alın ve sakın kaybetmeyin. Her cuma klasik saatlerde klübümüz var. Okulun yemekhanesinde toplanıyoruz. Çoğu malzemeyi okul sağlasa da bazı malzemeleri kendinizin alması gerekiyor. Eksik malzemeyle gelmeyin. Malzemeleriniz tam olsun. Verdiğim kağıtta bir dönemlik yemek listesi var. Hangi malzemeleri getirmeniz gerektiği yazıyor. İkinci dönem için daha sonra yeni bir kağıt vereceğim. Şimdilik bu kadar. Sakın gelmemezlik yapmayın. Görüşürüz.
Yunhyeong hyung bizi bir başımıza bırakıp gitti. Ben de Hoseok ile daha fazla aynı ortamda kalmak istemediğimden Jimin'i arayıp Hoseok'dan uzaklaştım.
Telafi etmek için bugün elimden geldiğince bölüm atacağım. Umarım hikayeden ve gidişattan keyif alıyorsunuzdur 😊
Lütfen yorumlarınızı ve beğenilerinizi eksik etmeyin. Yorumlarınıza göre planlıyorum. Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Coming For L.O.V.E #Tamamlandı#
FanfictionGrup: Bts Çiftler: Jikook, Vhope (biraz Chanbaek, biraz Namjin, biraz da Meanie) Konu: Bir müzik okulu... İki yakın arkadaş... Odalar, dersler, sınıflar, projeler, klüpler, insanlar... L.O.V.E serisinin ilk sezonudur. İlk bundan başlanması önerilir.