Yine bugün attığım 7 numaralı bölümü okumayı unutmayın. İyi okumalar;))
JİMİN
Bugün gerçekten dolu dolu geçmişti. Klüp olarak; basketbol klübünün yanı sıra yüzme klübünü ve merakımdan dolayı bale klübünü seçmiştim. Yüzme klübü pazartesi ve perşembe günleri; bale klübü ise çarşamba ve cuma günleriydi. Baekhyun hyung bu yüzden bana kızmıştı. Her günümü doldurduğum için partilere katılamayacağımı söylemişti. Parti falan bana göre değildi zaten. Çok önemli bir parti olursa iznimi kullanırdım.
Klüp seçiminden sonra okul başkanı seçimi vardı. Adaylar arasında Jin hyungu görmek beni şaşırtmıştı. Neden bana söylemediğini sorduğumdaysa, kendisinin de haberi olmadığını söylemişti. Sonradan öğrendiğime göre, öğrenciler adayları öneriyormuş. Kimse kendisini adaylığa koyamıyormuş. Diğer adaylardan bir kaç tanesi dışında geri kalanı basketbol takımındakilerdi. Fakat onlar takım olarak boş zamanlarının olmadığını söyleyerek çekildiler. Sonucunda ise seçimi Jin hyung kazandı. Baek hyungun arkadaşları ve biz de ona oy vermiştik. Jin hyung seçilir seçilmez benim de popülaritem arttı. Herkes gelip bana okul başkanının oda arkadaşı olan Jimin olup olmadığımı sordu. Çok fazla kişiyle tanıştım. İsimlerini hatırlayamayacağım kadar fazla kişiyle...
Seçimden sonra ise yarışmalar oldu. Baek hyungun arkadaşlarıyla birlikte oturup yarışmaları izledik. Jongdae hyung da yarışmalara katıldı fakat katıldığı her yarışmada sonuncu oldu. Baek hyunga ve arkadaşlarına çabucak ısınıp sevmiştim. Oldukça yakınlaşmıştık da.
Yarışmalar bittikten sonra artık geç olduğundan herkes odasına çekilmişti. Fakat bizim Taetae, cezaya kalmıştı. Tüm gün de bu yüzden söylenmişti zaten. Öğretmen az ceza vereceğim deyip hem koca yeri temizleme işini vermiş hem de istemediği bir klübe katılmak zorunda bırakmıştı. Ardından da yemek klübünün lideri onlara az malzeme getireceksiniz zaten çoğunu okul veriyor demiş ve sayfalarca getirilecek malzeme listesi vermişti. Bu yüzden Tae, bu okul hep böyle zıt mı deyip durmuştu. Şimdi ise Baek hyungla birlikte odalarında Tae'yi bekliyorduk. Beklerken hiç konuşmuyorduk çünkü Baek hyungla, Chanyeol hyungla ilgili biraz uğraştığımdan bana trip atıyordu.
- Hadi ama hyung~ bunun için bana trip atamazsın.
- Hayır, atarım. Atıyorum da.
- Hyung, bunlar normal şeyler. Mesela birazdan Tae gelince onunla da uğraşacağız.
- Olabilir.
- Hyung~~
Ona aegyo yaptığımda göz ucuyla bana bakmıştı. Ardından da oflayarak bana dönmüştü. Başarmıştım.
- Tamam tamam. Öyle bakma bana. Uğraşmanızda bir sıkıntı yok. Ama siz dediniz ki; yok Namjoon böyle dedi, yok Chanyeol ben gidene kadar arkamdan baktı falan. Bunlar beni umutlandırıyor. Ama görüyorsun bana nasıl davrandığını... Umutlanmak istemiyorum çünkü acı çekecek olan benim. Boşa umutlanmak istemiyorum. Aslına bakarsan sıkıntı sadece bana nasıl davrandığıyla ilgili değil. Basket takımında Yoongi, Sehun ve Jongin dışında hepsi tek gecelik ilişkileri olan insanlar. Chanyeol buna dahil. Eşcinsel olmalarına rağmen bazı geceler kızlarla birlikte yapıyorlar. Onlar için önemli olan şey penislerini sokacak bir delik. Gerisi çok da önemli değil. Ben umutlanmadan sadece bir platonik olarak kalmak istiyorum. Çünkü vazgeçmeye çalıştığımda fena başarısız oldum. Siz de kendinize dikkat edin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Coming For L.O.V.E #Tamamlandı#
FanfictionGrup: Bts Çiftler: Jikook, Vhope (biraz Chanbaek, biraz Namjin, biraz da Meanie) Konu: Bir müzik okulu... İki yakın arkadaş... Odalar, dersler, sınıflar, projeler, klüpler, insanlar... L.O.V.E serisinin ilk sezonudur. İlk bundan başlanması önerilir.