TAEHYUNG
Jimin ile aynı odada kalacağım için oldukça sevinmiştim fakat o cibiliyetsiz adamın dedikleri moralimi bozmuştu. Bir yandan da oda arkadaşımın kim olacağını merak etmiştim. Umarım benim gibi biriyle aynı odada olurum diye düşünüyordum da benim gibi mükemmel birini bulmak zor olurdu. En azından anlaşabileceğim birinin olmasını istiyordum.
- Taetae, işin bitince ara beni. Okulu gezelim.
- Olur bebeğim.
Odamın kapısını açıp içeri girdim. Girmemle bağırmam bir olmuştu.
- BU NE DAĞINIKLIK LAN?! DAHA YENİ GİRİŞ YAPTIM BEN BU OKULA! NEDEN GELDİĞİM ANDAN BERİ İŞLER GÜZEL YÜRÜMÜYOR! SİKECEM HA!
- KÜFRETME LAN!! YERLEŞMEYE ÇALIŞIYORUZ BURADA! NE BAĞIRIYORSUN ACABA?!
- ASIL SEN NE BOKUMA BAĞIRIYORSUN?!
- BÜYÜKLERİNLE SAYGILI KONUŞSANA VELET!
- ŞU BOYA BAK! SEN NASIL BENDEN BÜYÜK OLABİLİRSİN! KÖPEK YAVRUSU VELET DİYOR BANA!
- YENİ GELDİM DEDİN YA MAL! BU İKİNCİ SENEM BENİM! SUNBAE'NİM BEN SENİN! ADAM OL! AYRICA KÖPEK YAVRUSU NE BEĞ! BİRAZ YARATICI OLUN ARTIK! HER ÖNÜNE GELEN KÖPEK YAVRUSU DİYOR BANA!
- ÇÜNKÜ KÖPEK YAVRUSUNA BENZİYORSUN!
- SEN DE UZAYLIYA BENZİYORSUN! BU ARADA BEN BYUN BAEKHYUN!
- BEN DE KİM TAEHYUNG!
- SİZ İKİNİZ NEDEN NORMAL KONUŞURKEN BİLE BAĞIRIYORSUNUZ! TÜM YURT SİZİ DİNLEMEK ZORUNDA MI!
- Özür dileriz Seokjin hyung.
- Özür dilerim.
- Önemli değil. Bu arada Baekhyun, yeni gelenlere böyle mi davranıyoruz acaba? Okulumuza hoşgeldin, ben Seokjin. Üçüncü sınıfım.
- Taehyung.Memnun oldum.
- Bence Baekhyun ile iyi anlaşacaksınız. Duyduğuma göre Jimin ile de çocukluk arkadaşıymışsın.
- Evet öyleyim.
- Jimin de kim?
- Yeni oda arkadaşım. Neyse ben odama geri dönüyorum. Kapınızı kapatın ve bağırmayın artık.
- Tamam hyung.
- Görüşürüz hyung.
Jin hyung çıkınca Baekhyun hyung ile birbirimize baktık.
- Düzgün bir tanışma yapalım. Ben Baekhyun, ikinci sınıfım. Asıl olayım vokallik fakat dansta da iyiyimdir. Uzman olduğum bir dans yok. Basketbol klubündeyim. Fakat oynamayı pek beceremem. Yakışıklı erkekler orada diye ordayım. Eşcinselim de.
Bunu rahatlıkla demesine gülmüş ve dediklerine şaşırmıştım.
- Taehyung, birinci sınıfım. Yani yeni geldim. Hiphoptayım fakat benim de asıl olayım vokalliktir. Ben de eşcinselim ve gerçekten yakışıklılar varsa o basketbol klubüne üye olmayı düşünmekteyim.
Baekhyun heyecanla yanıma gelip beni en yakın yatağa oturttu.
- Görmen lazım, bir yakışıklılar bir yakışıklılar... Bazen onlarla geri kalanların aynı ırktan mı olduğunu merak etmiyor değilim doğrusu. Bu arada bahsettiğim ırk insan ırkı.
- Oha! Ciddi misin! O kadar var mı ya? Heyecanlandım şimdi... Klüpler ne zaman başlıyorlar? Haftada kaç gün? Ne zaman başlıyorlar? Ayy... Çabucak klüp zamanları gelsin. Meraklandım.
- Okulun açıldığı hafta başlıyorlar. Haftada iki gün. Salı ve cumartesi günleri var. Ayrıca Park Chanyeol benim, ona göre.
- Tamam hyung, sen bana böyle yakışıklıların olduğu yerleri söyle. Ben istediklerine yavşamam.
- Seninle gerçekten iyi anlayaşacağız.
-Hyung, sen bana okulda yakın olmam gereken kişileri, uzak durmam gereken kişileri, yakışıklı çocukları, popülerleri gösterir misin? Ayrıca anlat da neyin nesiler, sevgilileri var mı falan. Lütfennn....
- Tabiki yaparım. Benim için de eğlenceli olur zaten. Hadi dışarı çıkıp bakalım.
- Güzel olurdu hyung, ama önce yerleşip odayı bir düzenlesek? Ondan sonra çıkarız.
- Tamam olur. Haklısın yani. Odanın haline bak!
- Yapana bak , diyene bak...
Bu bölüm biraz kısa oldu. Kusura bakmayın. Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Coming For L.O.V.E #Tamamlandı#
FanficGrup: Bts Çiftler: Jikook, Vhope (biraz Chanbaek, biraz Namjin, biraz da Meanie) Konu: Bir müzik okulu... İki yakın arkadaş... Odalar, dersler, sınıflar, projeler, klüpler, insanlar... L.O.V.E serisinin ilk sezonudur. İlk bundan başlanması önerilir.