Sürekli bunu diyorum çünkü okunma sayılarında bir orantısızlık var. Ayrıca benim de arada yaptığım bir hata. Sizi düşündüğüm için uyarıp duruyorum 😊 geçen gün attığım bölümleri okumayı unutmayın :)
Bu arada bu bölümde aslında daha fena şeyler planlıyordum. Ama sonra dedim ki en baştan daha böyle şeyler yapmayalım. Jimin'in geçen bölüm ki tepkisinin fazla olduğunu düşünürseniz haklısınız. Yine de bu konu hakkındaki fikrinizi merak ediyorum.
JİMİN
(Flashback)
Tae ile ayrıldıktan sonra klüplere katılmam bitmişti. Tae'yi aradığımdaysa daha yeni bir klübe üye olmayı bitirdiğini ve onu beklememi söylemişti. Bu çocuk neden bu kadar yavaştı?!
Tae'yi beklerken kahve içmeye karar vermiş ve okulun içindeki kafeye gitmiştim. Okul dışarıya hiçbir ihtiyaç için çıkmamamız için tasarlanmıştı. Mağazalar bile vardı. Kafe mi olmayacaktı?!
Kafeye girip bir masaya oturdum. Oturmamla birlikte garson yanıma geldi.
- Hoşgeldiniz, efendim. Ne isterdiniz?
- Ben bir caffe latte almak istiyorum. Bu arada ne kadar çabuk geldiniz?
- Etrafa bakarsanız herkes etkinliklerde olduğundan burası bomboş.
Gerçekten de kafedeki tek kişi bendim.
- Sıkılmışsındır sen burada şimdi. Otursana yanıma.
- Açıkcası ben de okulun bir öğrencisi olduğumdan kızacaklarını sanmıyorum. Kahveni yapıp geliyorum o zaman.
- Tamam bekliyorum. Kendine de bir kahve almayı unutma.
- Tamam.
Tae'yi beklerken sohbet edebileceğim birini bulmanın, hatta belki okulda edindiğim başka bir arkadaş daha olması sevinciyle telefonumdaki oyunumu oynamaya başladım. Bu sırada kapı açıldı ve içeri Jeon Jungkook girdi. Basket takımı gerçekten her yerdeydi. Etrafına baktı. Beni görünce yanıma geldi ve boştaki sandalyeyi gösterdi.
- Boş mu?
- Dolu!
- Hayalet falan mı oturuyor?
- Bu kafedeki diğer masalarda hayalet oturmuyor. Bence onlara oturabilirsin.
Bu sırada kafede cırtlak bir kız sesi duyuldu.
- Jungkook-ah? Napıyorsun burada? Herkes dışarıda.
- Kahve içeceğim Hyemi. (Kız isimlerini sallıyorum nsjsndn)
- O zaman ben de seninle içerim.
Hyemi isimli kızı sonunda görebilmiştim. Klasik yavşak kız tiplemesiydi. Estetikli olduğu belli olan göğüslerini göstermek amacıyla dekolteli kıyafetler giyen ağır makyajlı kızın tekiydi. Beni göründe yine estetikli dudaklarını büzüp Jungkook'a döndü.
- Bu çocuk da kim Jungkook?
- Bir dakika Hyemi... Sen şu Taehyung isimli çocukla Baekhyun hyungun arkadaşı değil misin? Jin hyungun oda arkadaşı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Coming For L.O.V.E #Tamamlandı#
FanfictionGrup: Bts Çiftler: Jikook, Vhope (biraz Chanbaek, biraz Namjin, biraz da Meanie) Konu: Bir müzik okulu... İki yakın arkadaş... Odalar, dersler, sınıflar, projeler, klüpler, insanlar... L.O.V.E serisinin ilk sezonudur. İlk bundan başlanması önerilir.