~15~

448 41 8
                                    


JİMİN

Bugünkü dersler bir bir bitmiş, onlarla birlikte ben de bitmiştim. Bünyem hiç de alışık değildi. Vokal dersinden sonra söz yazarlığı dersine girmiştim, o sınıfta ise Sehun hyung ile Luhan hyunglaydım. Aynı zamanda Wonwoo'nun oda arkadaşı Taeyong hyung da vardı. Onunla da tanışmıştım ve oldukça iyi anlaşmıştık. Her yerde olan basket klübündense; Namjoon hyung, Yoongi hyung ve Jungkook vardı. Yoongi hyung ve Namjoon hyungla da biraz sohbet etsem de Jungkook ile hiç konuşmamıştım. Onunla daha sonra, yalnızken konuşmayı planlıyordum.

Söz yazarlığından sonraki tüm dersler normal lise dersleriydi. Biyoloji dersinde bir kadın gelmişti ve bize seçmelilerimizi seçmemizi söylemişti. İki tane seçmeli seçebiliyorduk. Ben de sahne eğitimi ve gelişmiş modern dansı seçmiştim. Tae de sahne eğitimi dersini seçmişti fakat o ikinci olarak oyunculuğu seçmişti. En azından bir derste artık birlikteydik.

Taehyung ile Baekhyun hyunga olanları da anlatmıştım. Beni çok çabuk affetmiş ve biraz da uğraşmışlardı. Sonradan onlara Jungkook ile uğraşmak istemediğimi kesin bir dille belirtince kabul edip üstüme gelmeyi kesmişlerdi. Söylediklerine göre onlarınki de iyi gitmiyordu. Hoseok'un ne yapmaya çalıştığına dair hiçbir fikri yoktu Tae'nin; aynı zamanda dansta ve söz yazarlığında aynı sınıftalarmış. Baek hyungsa; Chanyeol hyung ile farklı alanlarda oldukları dersler dışında hep aynı sınıfa düşmüşler. Her zamanki gibi Chanyeol hyung onunla uğraşmış. O ikisini oldukça yakıştırıyordum.

Şimdi ise klüp saatleriydi. Taehyung ile Jin hyungun bugün klübü olmadığından birlikte bizim odada kalacaklardı. Şans eseri Baek hyungla aynı klübü seçmiştik; yüzme klübünü. Wonwoo da o klüpteydi, bu yüzden mutlu olmuştum. Şimdi ise Baek hyungla birlikte havuza doğru gitmekteydik.

- Hyung, neden yüzme klübünü seçtin?

- Bana bir baksana. Bu fitliğimi nasıl koruyorum sanıyorsun? Yüzme klübü, basketbol klübü ve masa oyunları klübü. Sonra da gitsin yağlar, gelsin kaslar.

- Masa oyunları klübü mü?

- Evet, her cuma. O klüpte Chanyeol var. Aslında tüm klüplerimde o var.

Chanyeol hyungun da yüzme klübünde olduğunu bilmiyordum. Ama bu kötü değildi, Chanyeol hyung eğlenceli biriydi. Ayrıca Baek hyungun, onun yanındaki hali izlemeye değerdi.

- Yani sen bu üç klübe de fit olmak için yazıldın, öyle mi?

- Herhalde, Jimin. Başka ne olabilirdi ki?

- Ne olacak ki hyung? Fitlik önemli tabii.

- Tabiki önemli!

Biz konuşurken çoktan havuza gelmiştik. Giyinmeden önce klüp başkanı Minhyuk hyung ile tanıştık. Gerçi onunla söz yazarlığı dersinde birlikteydik, görmüştüm yani. Minhyuk hyung bize kurallardan bahsetti. İlk hafta serbestmişiz, istediğimiz şekilde yüzebilirmişiz. Fakat haftayadan itibaren asıl derslereye başlayacakmışız. Minhyuk hyung konuşurken kapı açıldı ve içeri geç kaldıkları için özür dileyen üç kişi içeri girdi. Daha sonrasındaysa tek boş yer olan yanımıza oturdular. Bunlar Chanyeol hyung, sabah tanıştığım Mingyu ve Jungkook'tu. Bu çocuk neden her yerden çıkıyordu böyle?

- Geldi işte tipini yediğim...

- Geldi işte tipini siktiğim...

Coming For L.O.V.E    #Tamamlandı#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin