(Jimin'in Gözünden)
Basketbol klübü faciasından sonra her şey normal ve sıkıcıydı. Gerçi neden facia diyorsam? Alt tarafı Taehyung yaralandı. O dahil her şey çok güzeldi sonuçta. Jungkook'un öpücüğünü ve sonradan Tae'nin başımın etini yemesini saymazsak en güzel şeydi diyebilirim.
Geriye kalan klübüm olan bale klübüne de gitmiştim. Luhan hyung ordaydı. Onunla iyice yakınlaşmış ve eğlenmiştim.
Taehyung ise yaralandığı için fotoğrafçılık klübünün ilk gününü kaçırmıştı. Bu da ayrı bir başımın etini yeme sebebiydi.
Perşembe günleri tekrar yüzme klübüne gitmiştim. Fakat Jungkook o gün klübe gelmemişti. Dans pratiği yapması gerekiyormuş. Bense Mingyu ve Wonwoo'nun atışmaları ile Chanyeol hyung ile Baekhyun hyungun yiyişmeleri arasında yaşam savaşı vermiştim.
Ayrıca seçmeli derslerimden birinde hem Taehyung hem de Hoseok hyung ile aynı sınıftaydım. İkisinin atışmalarına gülmekten gözümden yaş gelmişti. Ayrıca o derste Hoseok hyungun Tae'den hoşlandığını farketmiştim fakat bunu kimseye söylememiştim. Hoseok hyung ders gereği Tae'nin sevgilisi rolü yapan çocuğu kıskanmıştı. Çocuğa sürekli ters ters bakıp alttan alttan lafı sokmuştu. Taehyung ise bence zaten Hoseok hyungdan hoşlanıyordu. Tatlı bir çifttiler. Aklıma Namjoon hyung ve Jin hyung gibi onları da ayarlamayı kazımıştım.
Namjoon hyung ile Jin hyunga gelirsek... Jin hyunga arada Namjoon hyungun konusunu açmış ve tepkilerini ölçmüştüm. Hoseok hyung ve Tae kadar kesin sonuçlar alamasam da bence o ikisinden de bir şeyler olabilirdi.
Ayrıca bir şekilde Jin hyunga Namjoon hyung ile ekip olmayı kabul ettirmiştim. Bunu Namjoon hyunga söylediğimde neredeyse kalp krizi geçirecekti. Kampa cumartesi günü klüp saattinde gidecektik. Daha doğrusu o saatlerde yola çıkacaktık. Ve Namjoon hyungun inanılmaz bir heyecanla o saatlere kalan saniyeleri saydığına emindim.
Ayrıca Tae ile Hoseok hyung da ekip arkadaşı olmuşlardı. Nasıl olduklarına dair hiçbir fikrim yoktu ama olmuşlardı. Tae bir gün gelmiş ve ekip arkadaşı bulduğunu ve onun da hyungumuz olduğunu söyleyip gitmişti. Çok şaşırmıştım.
Ekip arkadaşı demişken... 97'lilerin bir ödevi olduğundan Jungkook sürekli çalışıyordu. Bu yüzden çok az görüşebilmiştik. Açıkçası onunla rahat rahat görüşebileceğim için bir an önce yarının gelmesini istiyordum.
Evet, yarın. Şuan cuma günündeyiz. Okul bitti; sırada klüp aktiveteleri var. Balem var. Ama beni asıl meraklandıran Hoseok hyung ile Taehyung'un yemek klübü.
Evet sevgili sizler, geçiş bölümüzün sonuna geldik :) sırada vhope'un klüp saatleri... klüpte olanlark bitirdiğimde jungkookun bir bölümü olacak ve o bölüm aynı zamanda sezon finali olacak. Yani diğer kitaba alacağım sizleri xkxmfm
Beğeni ve yorumlarınızı eksik etmeyin:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Coming For L.O.V.E #Tamamlandı#
FanfictionGrup: Bts Çiftler: Jikook, Vhope (biraz Chanbaek, biraz Namjin, biraz da Meanie) Konu: Bir müzik okulu... İki yakın arkadaş... Odalar, dersler, sınıflar, projeler, klüpler, insanlar... L.O.V.E serisinin ilk sezonudur. İlk bundan başlanması önerilir.