~22~

371 37 10
                                    

Bu notu koyman için tekrar güncelledim dkdöd bildirim için sorry...
Kapak resmini değiştirdim çünkü New City New Life'ınkine benziyordu ve kötüydü :) Kapak yapmayı denesem kötü olacak ayrıca uygulamam da yok bu yüzden fotoğraflarla idare ediyorum işte ama eğer içinizden biri bana güzel bir kapakla gelirse hayır demem yani ;) yapabilen varsa nolur bana güzel bir kapak yapsın ^^
...
Dayanamadım ve bugün bir bölüm daha atıyorum dkdmd çünkü aklımda çok güzel fikirler var. Hepsini hemen yazmak istiyorum flödlf :)
Bugün attığım 21 numaralı bölümü atlamayın!!!!!!!!!

(Jimin'in Gözünden)

Baekhyun hyungun tehditinden sonra Yoongi hyung devam etmişti.

- Takımlarınız için konuşmamdan sonra Namjoon'a gideceksiniz. Size söyleyeceğim son bir şey kaldı. Biliyorsunuz, her yıl yaptığımız artık geleneksel olarak düzenlenen kamplar var. Bu yılki ilk kampa 1 hafta sonra gidiyoruz!

Salonda alkış sesleri ve sevinç nidaları yükselmişti.

- Tamam, yeterli. Jeju adasına gidiyoruz ve kampımız 15 günlük bir kamp oluyor. Fakat şöyle bir sıkıntı var ki, bizim kampımız dönemin ilk projeleriyle çakışıyor. Konuyu hiç bilmiyorum ben ama iki kişilik takımlar olunacakmış ve bir şarkı yazılıp bestelenecekmiş. Gerekli aletleri Jeju adasına yanımızda götüreceğiz. Şarkıda en az bir rap partı bir de vokal partı olmak zorunda. Yani bir rapper ve bir vokal takım olacak. Ya da Jungkook gibi rap de yapabilen vokallerle de takım olabilirsiniz. Benim bilgim bu kadar. Size önerim, rahat hazırlanmanız için basketbol klübünden biriyle takım olmanız. Eğer olmazsanız ve projeyi de beceremezseniz; hiçbir sorumluluk almam, ona göre. Konuşmam bitti, dağılabilirsiniz.

Kiminle takım olacaktım ben şimdi? Wonwoo ile takım olabilirdim fakat Jungkook ile takım olmak istiyordum. Ne yapsam da Jungkook ile takım olsam diye düşünürken Taehyung yanıma gelip kulağıma fısıldadı.

- Bugünkü tek amacım senle Jungkook'u takım yapmak olacak çünkü ben bir meleğim.

Gülümseyerek ona döndüm.

- Yaparsın dimi?

- Tabiki de yaparım da bu kadar sevineceğini, yüzünün böyle ışıldayacağını falan bilsem yanımda Jungkook ile gelirdim. Kaç yıllık arkadaşız, ilk defa yüz ifadeni böyle görüyorum. Baya abayı yakmışsın sen.

- Abayı falan yakmadım ben!

- Hı hı... Ben de Min Yoongi...

Gözlerimi devirip Namjoon hyungun yanına gittim.

- Hyung, takımım nasıl? Nolur bana Taehyungsuz Jungkooklu bir takım de.

Hyung gülmüştü.

- Bir kötü bir iyi haberim var Jimin. İlk hangisini duymak istersin? Ama sana şunu söyleyeyim ki, Yoongi hyung gerçekten de piçlikle ayarlamış listeyi.

Kesin Taehyunsuz ve Jungkooksuz bir gruptaydım. Bu berbat bir şey olurdu.

- Imm... Kötü haberden başla hyung.

- Taehyung grubunda var.

Onu istemediğimi söylesem de sevinmiştim. Tabiki istiyordum, o benim en yakın arkadaşımdı.

- İyi haber ne peki?

- Jungkook da var. Son kişi de Hoseok üstelik.

- Ne yani takımımda Taehyung, Hoseok hyung ve Jungkook mu var?!

Biraz bağırdığımdan etrafımdaki Jungkook, Hoseok hyung ve Taehyung da duymuştu. Jungkook gülümsemişti, Hoseok hyung ile Taehyung ise üzülmüşlerdi. Ben halimden oldukça memnundum.

- Durun daha dağılmayın, bir şey demeyi unuttum. (Yazarınız bu kısmı atlayınca ve bu birden aklına gelince böyle toparlıyor işte jsksjd)

Yoongi hyung birden megafonla bağırmıştı. Korkarak ona döndüm. Aniden öyle bağırılır mıydı?

- Kampa başkan heyeti de gelecek. Yani Jin de gelecek. Yani Namjoon -ahahaha- kolay gelsin. Hatta istersen proje için falan onunla takım olmayı teklif et. Belki farkına falan varır.

Aklıma biz gitmeden önce Jin hyungun söyledikleri geldi ve sırıttım. Bence Namjoon hyung ve arkadaşlarının sandığı kadar karşılıksız değildi bu. Jin hyung farkındaydı Namjoon hyungun.

(Flashback)

- Ha bu arada, Taehyung ve Jimin... Yoongi size bir şey diyecek, tüm klübe. Sevinin tamam mı? Acayip sevinin. Namjoon'a göstere göstere sevinin. Çıldırsın biraz.

Sonraysa kendini yatağa atmıştı ve saçma hareketler yapmaya başlamıştı.

(Flashback End)

Namjoon hyung kendinden geçerken Taehyung ile göz göze geldik. Üzgünüz Jin hyung ama biz bu ilişkide Namjoon hyungun tarafındaydık. Sakinleşince Namjoon hyungun yanına gidecektim ve plan yapacaktık. İkisi projeyi birlikte yapacaklardı kafama koymuştum. Fakat şimdi yapmamız gereken bir takım çalışması ve bulmamız gereken bir ekip arkadaşı vardı.




Beğeni ve yorumlarınızı eksik etmeyin :)

Coming For L.O.V.E    #Tamamlandı#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin