~12~

475 47 21
                                    

TAEHYUNG

Normal lise dersleri bitince hiphop sınıfıma doğru yola koyuldum. Bu derste sınıf arkadaşlarımı gözlemlemiştim. Hiçbirini gözüm tutmamıştı. Bu yüzden hiphop sınıfına giderken bir yandan da iyi birilerinin olmasını diliyordum. En azından Baek hyungun arkadaşlarından biri olsa, kendimi iyi hissederim.

Bu sırada Baek hyungu görmemle ona uçmam bir olmuştu. Bir yandan da 'hyung hyung' diye bağırıyordum. Yanında Kyungsoo hyung ve Luhan hyung vardı.

- Hyung, naber?

- Bunun için mi 'hyung hyung' diye bağırarak koşuyordun Tae?

- Gitmeyin diye bağırdım hyung. Ee, napıyorsunuz?

- Sınıflarımıza gidiyoruz, Tae. Sen de yapsan iyi olacak. Jimin nerede?

- Tüm derslerde farklı sınıflardayız. Bu yüzden nerede olduğuna dair hiçbir fikrim yok.

- Peki, Tae. Arkadaş edinmedin mi hiç?

- Hiçbirini gözüm tutmadı hyung. O değilde hyung, bana hiçbir dansta iyi olmadığını söylemiştin. Dansta iyi olmayanlar nereye gidiyor?

- Chanyeol ve Jongdae gibi olanlar normal dansa gidiyorlar. Orada temel dans becerileri üzerinde çalışıyorlar. Ayrıca ben sana uzman olduğum yok demiştim. Emin ol Jongdae ve Chanyeol'den çok daha iyiyim. Ayrıca ben de modern danstayım. Hatta ben, Jimin, Kyungsoo ve Luhan aynı sınıftayız.

- Jimin'i gördün mü ki? Az önce bana sormuştun.

- Biraz önce karşılaştık. O sınıfa gitti. Sen sınıf arkadaşlarını biliyor musun, peki?

- Hayır, hyung.

- Ver bakalım bana kağıdını?

Luhan hyunga kağıda uzattım.

- Minseok hyung ile farklı sınıflardasınız ama Jongin ve Sehun ile aynı sınıftasınız. Onlar sınıfa gittiler bile. İyi olmuş bu, yalnız kalmazsın.

- O zaman sınıfa gidiyorum. Görüşürüz hyunglarım.

Onlara el salladıktan sonra sınıfa doğru gittim. Jongin hyung ve Sehun hyung ile iyi anlaşmaya başlamıştık, bu yüzden mutlu olmuştum. Sınıfa ulaştığımda içeri baktım. Daha çok az kişi gelmişti. Jongin ve Sehun hyungu gördüğümde gülümseyerek yanlarına gittim. Onlar da beni görünce gülümseyerek el salladılar.

- Naber, Tae? Bu sınıfta mısın?

- Evet, Sehun hyung. Bu sınıftayım.

- Neredeyse herkes bu sınıfta. Senin de burada olman çok iyi olmuş. Yanımızda ayrılma da senin gibi yakışıklı yeni gelen öğrencileri kapmasınlar.

- Yakışıklı mı? Kyungsoo'ya söylemem için ne kadar vereceksin, Kai?

Kai de kimdi?

- Kai mi?

- Benim sahne adım, Tae. Sana bahsetmedik mi yoksa?

- Yok bahsetmediniz hyung.

- Ben, Kai. Minseok hyungun sahne adı, Xiumin. Jongdae'ninkisi ise Chen. Aşkımsa D.O. Başka kullanan yok.

Coming For L.O.V.E    #Tamamlandı#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin