Uzun zaman olsa da 15 numaralı bölümümde sıradaki bölüm kimin gözünden olsun sorusunu sormuş ve klasik cevabı almıştım: Jungkook :) Bu yüzden bu bölüm Jungkook'tan olacak;)Bundan sonra soruyu değiştiriyorum :) Ficin ilerlemesi de lazım dimi ama? 16 bölüm oldu fakat halen okulun ilk günü!
Kimlerin gözünden olduğunda daha hoşunuza gidiyor? Bu soruyu buraya bırakıyorum. Her zaman yorum atabilirsiniz:) Çıkan sonuca göre o kişiye ağırlık vereceğim:) Arada yine sıraki bölüm sorusunu sorarım :) Başlayalım artık ;) İYİ OKUMALARRRR...
(Jungkook'un Gözünden)
Bu seferki yüzme dersinde serbesttik ama takımlarımızla olmak zorundaydık. Fakat pek öyle yaptığımız yoktu. Altımız uzaktan birlikte gibi görünsek de, üçlü üçlü ayrılmıştık. Yakındık fakat birbirimizin ne konuştuğunu duyacak kadar değil. Biz Mingyu ile saçma hareketler yapıp duruyorduk havuzda. Chanyeol hyungsa Baekhyun hyungu izliyordu. Mingyu'yu durdurup yanına gittim.
- Hyung, ne zaman açılacaksın?
- Ne ne zaman açılacaksın?
- Baekhyun hyunga diyorum... Ne zaman açılacaksın? Daha ne kadar onu böyle izleyeceksin?
- Bilmiyorum Jungkook. Benim nasıl biri olduğumu biliyorsun. Baek'i üzmekten korkuyorum. Ya Yoongi hyung, Kai ve Sehun gibi olamazsam. Tek korkum da bu değil. Ya beni redderse? Hisleri hiç de karşılıklı gibi durmuyor.
- Hyung, emin ol karşılıklı. Seni reddeceğini sanmıyorum. Ayrıca Yoongi hyung, Kai hyung ve Sehun hyung öyle birden şuanki hallerini almadılar. Sevgilileri onlara yardımcı oldu hyung. Baekhyun hyungun sana yardımcı olacağından eminim.
- Öyle mi dersin?
- Öyle derim hyung.
- O zaman tamam... Açılacağım! Ne zaman açılsam ki?
- Şimdi...?
- Şimdi mi?!
- Evet hyung, bekletmeye ne gerek var? Artık sen de ona doyasıya sarılıp öpmek falan istemiyor musun? Bunlar için bekleme artık. Tabi işin bir de ayıpçıl kısmı var...
- Haklısın! Hadi gidip açılayım!
Üçümüz, diğer üçlünün yanına gitmiştik. Biz onların yanına gidince şaşkınlıkla bize bakmışlardı.
- Baek... Biraz konuşalım mı?
- Olur...
Chanyeol hyung, Baek hyungu alıp gittiğinde dördümüz kalmıştık. Sessizlik olunca Mingyu'ya döndüm ve birbirimizi ittirip saçma hareketlere kaldığımız yerden devam etmeye başladık. Tabi su sıçratıp durduğumuz için hyunglar rahatsız olmuştu.
- Yha, kesin şunu!
- Wonwoo hyung, eğleniyoruz işte! Sen de gel, birlikte eğlenelim!
Mingyu, sapık bakışlarını Wonwoo'ya yöneltince gülümsemeden edememiştim. Bu çocuk resmen Wonseksüel idi.
- Sen de ne diye sırıtıyorsun acaba?
Jimin hyung bana sataşınca şaşırmıştım. Hiç beklemiyordum. Chanyeol hyungu göndermekle hata mı etmiştim?
- Sırıtamaz mıyım? Yasak falan mı?
- Evet!
Jimin hyungu çekiştirip havuz yasakları yazan tablonun ordaki kısma getirdim. Yani havuzun diğer ucuna... Bu sırada Jimin bana bağırıp durmuş, Wonwoo arkamızdan gelmeye yeltendiğinde ise Mingyu onu durdurmuştu.
Hyunga tabloyu gösterdim.
- Imm... Bir bakalım. Havuzda bir şeyler yemek içmek yasaktır. Evcil hayvanınızı getirmek yasaktır. Mingyu'yu kim getirdi o zaman? Yasaklar çiğnenebiliyormuş demekki. Havuza girmeden önce duş almak zorunludur. Hyung... Burada hiç sırıtmanın yasak olduğu falan yazmıyor. Yani sırıtabilirim.
Ve sırıttım. Jimin hyung ise şaşkınlıkla bana bakıyordu. Beklemiyordu herhalde bunu.
- Ne yani, beni bunun için mi sürükleyip durdun?
- Evet hyung, noldu?
- Yok bir şey! Sadece... sadece beni çok şaşırttın.
Cümlenin sonlarına doğru yere bakmasıyla hyung, gözüme daha bir tatlı gelmişti. Gülümsemeden edemedim.
- Benimle birlikteyken her an şaşırmaya hazırlıklı olsan iyi edersin hyung.
- Yavaş yavaş alışıyorum sanki.
İkimiz de birbirimize gülümsüyorduk. Çok... garip bir andı. Hyungun çekimine kapılmadan önce gitmem gerekiyordu. Aşık olmak bana yakışmazdı, dimi?
- Hadi gidelim artık hyung.
Tam gidecekken Jimin hyung kolumdan tutmuş ve beni kendisine doğru çekmişti.
- Dur! Gitme! Seninle konuşmam gereken bir şey var!
Bu bölüm biraz kısa oldu ama heyecanlı bir şekilde bırakayım dedim:)
Diğer bölüm de Jungkook'un gözünden olacak:)
ÖNEMLİ
Chanbaek ve Meanie bu sırada neler yaptı, konuşmalarından sonra onlara ait bir bölüm ister misiniz? Onların üstünde durayım mi yoksa yan karakter olarak sadece konuşmalarda hayatları nasıl gidiyor öğrenelim mi? Bir de yapacaksak hangisini istersiniz? Please, answer! :)
Beğeni ve yorumlarınızı eksik etmeyin:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Coming For L.O.V.E #Tamamlandı#
FanfictionGrup: Bts Çiftler: Jikook, Vhope (biraz Chanbaek, biraz Namjin, biraz da Meanie) Konu: Bir müzik okulu... İki yakın arkadaş... Odalar, dersler, sınıflar, projeler, klüpler, insanlar... L.O.V.E serisinin ilk sezonudur. İlk bundan başlanması önerilir.