~26~

347 31 41
                                    


(Jimin'in Gözünden)

Az önce gösterdiğim basketbol yeteneklerimden dolayı çok utanmıştım. Jungkook'un yapma demesine karşın yapmış; hem kendimi hem de Tae'yi yaralamıştım. Şimdiyse beni revire gelin usulü ile taşıyan Jungkook'un göğsüne iyice girip kızarmış yüzümü gizlemeye çalışıyordum. Bu da Jungkook'u güldürüyordu.

- Hyung neden yüzünü benden saklıyorsun?

- Kim saklıyor? Ben mi? Saklamıyorum.

- Saklamıyorsan yüzüme bak hadi.

- Olmaz!

- Neden?

- Olmaz işte. Konuyu değiştir hadi.

Kızarmış yüzümü ona gösterip rezil olacak değildim herhalde.

- İyi peki hyung. Konuyu değiştiriyorum. Imm... Proje için eş buldun mu?

- Hayır daha bulmadım. Sen?

Nolur bana teklif et nolur...

- Daha bulmadım ama Hoseok hyunga bir soracağım. Rap de yapsam aslında bir vokalim. Bir rapper ile yapmam daha iyi olabilir.

Salak!

- Haklısın tabi...

- Noldu hyung? Sesin neden düştü?

Evet biraz ruhsuz söylemiştim ama hemen böyle sormasına da gerek yoktu.

- Düşmedi ya sana öyle gelmiştir.

- Devekuşu gibi göğsüme gömdün ya kafanı ondan yanlış anladım herhalde.

Bana hak verirken bile iğneliyordu. Bu çocuk beni çıldırtıyordu cidden.

- Neyse Kook... Sana Kook diyebilirim dimi?

Sormuştum, inanamıyorum! Üstelik hiç hesabımda yoktu. Sormayı düşünmüyordum daha ama Jungkook diyeceğime Kook demiştim. Kızarıklığı geçmeyen yüzümün daha da kızardığına emindim.

- K-kook... T-tabiki de diyebilirsin hyung.

Kekeleyen bir Jungkook gerçekten çok tatlıdır. Hele de başınız onun göğsüne yaslı olduğundan hızlanan kalp atışını duyabiliyorsanız, kekeleyen bir Jungkook sizi öldürebilir. Tatlı ama zararlı... Bir de yüzünü görsem herhalde şurada bayılıp gidecektim.

- Peki, Kook. Wonwoo dışında tanıdığım herkes rapper. Ama o başkasıyla yapar gibime geliyor. Bana bir rapper adı verebilir misin? Ona teklif edeyim.

Nolur kararından vazgeç ve bana teklif et...

- Şey hyung... İstersen birlikte yapalım. Zaten seni baskete çalıştıracağım ya... Birlikte olacağız. Bir yandan da projeyi yapalım.

Duyduklarımla hızla başımı kaldırıp ona baktım. Ne kadar teklif etmesini istemiş olsam da şaşırmadan edememiştim.

- Olur... Tabiki de olur. Yani neden olmasın? Olur olur... Hatta çok güzel olur. İkimiz de birilerini bulma derdinden kurtulmuş oluruz. Yer değiştirmemize de gerek kalmaz. Ayrıca tanıdık her zaman iyidir sonuçta dimi? Bence oldu bu iş. Çok iyi bir takım olacağız. Ortaya çok güzel bir şey çıkaralım. Jungkook ile Jimin yapıyor sonuçta bunu. Sence de çok güzel olacak dimi? Bence çok güzel olacak. Varya şuan bir rahatladım bir rahatladım anlatamam. Beni büyük bir dertten kurtardın. Hayal ettiğinden de daha bü---

Lafım alnıma konan dudaklarla kesilmişti. Jungkook beni alnımdan... Bir dakika... NE?! ÖPTÜ! KOOKBENİÖPTÜ! Ay iyi değilim...! Alnıma konan yumuşacık dudaklar beni kendimden geçirmişti. Ona şaşkınlıkla baktım.

- Bana öyle bakma hyung. Çok konuşuyordun. Seni susturmam lazımdı fakat iki elimde dolu yani. Seni taşıyorum sonuçta. Bu yüzden ben de öpüverdim. Hem dudaklarından değil alnından öptüm.

Pekala mantıklı bir açıklamaydı. Ama yine de habersiz öpmesi beni şaşırtmıştı. Üstelik ilk idi! Gerçi dudaklarımdan da öpebilirdi. İtiraz etmezdim...

Ay ne diyorum ben ya?! İyice Taehyung'a döndüm!

- Bir de dudaklarımdan öpseydin Jungkook! Öpülür mü öyle ortalıkta?!


Bu bölüm mirinuru ya gelsin :) Bu aralar okul açılacağı için ficlerimi düzeltiyordum ama kendisi yb isteyince size uzun süredir yb atmadığımı farkedip yb attım :/ affedin beni :( Neyse, eğer bugün atabilirsem diğer ficlerime de yb atmaya çalışacağım -başta bbf'ye- ama şarjım bitiyor :/ bakalım:)

AMA BU HAFTA TÜM FİCLERİME YB GELECEK!!! MERAK ETMEYİN :)

Beğeni ve yorumlarınızı eksik etmeyin:)

Coming For L.O.V.E    #Tamamlandı#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin