JİMİN
Modern dans sınıfından çıkmış ve hyunglardan ayrılmıştım. Sıradaki dersimiz vokallikle ilgiliydi ve yine Tae ile aynı sınıfta değildim. Fakat şanslıydım ki Kyungsoo hyung ile aynı sınıftaydım. Kyungsoo hyung, Jongin hyungun da bizim sınıfta olduğunu söylemişti. Sevgililer arasında sap gibi kalsam da en azından tanıdık birilerinin olması beni mutlu etmişti.
Sınıfımız olduğu yere gidince yan sınıfımızın da vokal olduğunu farketmiştim. Ayrıca Baek hyungla konuşan bir adet Tae de görmüştüm. Gülümseyerek bir yandan onlara el salladım, bir yandan da onlara sesleniyordum. Beni duyduklarında bana döndüler ve ters ters bakmaya başladılar. Ne yapmıştım ki şimdi? Onların yanına gittim.
- Ne oldu, neden ters ters bakıyorsunuz şimdi?
- Jimin tahmin et hiphopta kimlerle aynı sınıftaydım?
- Jongin hyung ve Sehun hyung. Baek hyung söyledi bana da. Nasıldı?
- Güzeldi de, başka kişilerde vardı Jimin. Madem tahmin edemiyorsun, ben yardımcı olayayım. Hoseok ve Jungkook vardı.
Gözlerimi devirdim. Yine aynı konu muydu? Jungkook ile uğraşmak istemiyordum ki ben.
- Gözlerini falan devirme bana! Neyse anlatıyorum, Hoseok her zamanki gibi maldı ama tahmin edersin ki konu o değil.
- Evet evet, tahmin ederim.
- Jungkook ile konuştuk. Bana oldukça iyi davrandı, ki bu beni oldukça şaşırttı. Her neyse, konu bir şekilde senden açıldı. Kafede tanıştığınızdan falan bahsetti. Senin aksine... O bahsetti... Bir de diyorsunki; Jinkiik ili irimdi hiç bir şiy yik, iğir ilirsi i zimin sizi siylirim zitin (Jungkook ile aramda hiç bir şey yok, eğer olursa o zaman size söylerim zaten) Gerçekten hiç yokmuş be Jimin. Hayır yani istemiyorsan bize söyleyebilirsin ama bu tür şeyleri bize anlatmazsan olmaz ki?! Arkadaş değil miyiz biz?
Taehyung gerçekten kırılmışa benziyordu. Önemli bir şey değildi ki bu, bunda bu kadar kırılmışsa; önemli bir şey olsaydı kim bilir nasıl kırılırdı. Baek hyung ise aramıza girmek istemiyordu ama onun da alındığından emindim. Kendimi onlara nasıl açıklayacağım diye düşünürken çalan zile teşekkür ettim. İkisinin de yanağına öpücük kondurup sınıfıma gitmeden önce konuştum.
- Akşam her zamanki gibi odada buluşalım, size her şeyi anlatacağım. Size güvenmediğimden değil sadece bunu önemsiz bulduğumdan söylemedim. Şimdilik bu konuyu unutalım ve ilk günümüzün keyfini çıkaralım, olur mu? Hadi görüşürüz, ders için hazırlamanmam lazım daha.
Onlara akşam her şeyi anlatacaktım, aynı zamanda açıklama da yapacaktım. Fakat yapmam gereken başka bir şey daha vardı. Jungkook'a bunun hesabını soracaktım.
Öncelikle geçiş bölümü gibi olduğundan acayip kısa oldu bu yüzden sizden özür dilerim. Bugün attığım notu da okumayı unutmayın, önemli çünkü :)
Beğeni ve yorumlarınızı eksik etmeyin ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Coming For L.O.V.E #Tamamlandı#
FanfictionGrup: Bts Çiftler: Jikook, Vhope (biraz Chanbaek, biraz Namjin, biraz da Meanie) Konu: Bir müzik okulu... İki yakın arkadaş... Odalar, dersler, sınıflar, projeler, klüpler, insanlar... L.O.V.E serisinin ilk sezonudur. İlk bundan başlanması önerilir.