JİMİN
- Hepsini gösteriyorum. Şimdi o masaya bakın. Orada yeşil saçlı beyaz tenli bir çocuk var. Diğerlerine göre daha kısa. Aslında gerçekten kısa. Taehyung'dan da kısa. Ama acayip iyi basketbol oynuyor. Kaptan o zaten. Adı Yoongi. Üçüncü sınıf. Rapper. İyi dans edemez fakat okulun en iyi rapperlarından. Sahne adı Suga. Aynı zamanda Agust D olarak da tanınıyor. Söz yazıp besteliyordu. Yani tam bir yetenek deposu.Sevgilisi var ve birbirlerine çok aşıklar. Bu yüzden onu unutun. Sevgilisi sizinle yaşıt. Bu sene bu okula geldi. Vokalmiş bu yüzden aynı sınıftasınızdır. Adı Jinyoung. Sonra hemen yanında oturan ata benzeyene bakın. Takımın en komiği. Diğerleri kadar yakışıklı olmasa da yakışıklı değil derseniz çarpılırsınız. İkinci sınıf. Rapper. Ayrıca hiphopda. Tam bir dans makinesi. Gerçi bizim Jongin de öyle. Sevgilisi yok. Bilinen bir eski sevgilisi de yok. Adı Hoseok. Sahne adı J-Hope.
- Öyle herkesin sahne adı var mı?
- Yok Jimin sadece sahne alanların oluyor. Ama bu okuldayken her an sahneye çıkabilirsiniz. Gerçi insanlar çoğunlukla kendi adlarını kullanıyorlar. Mesela benimki Baekhyun. Neyse devam ediyorum. Hoseok'un yanında oturan takımda falan değil ama oldukça popüler. Rapper ve ikinci sınıf. O da iyi dans edemez ama geri kalan konularda oldukça iyidir. Adı Namjoon. Sahne adı Rap Monster. Jin hyungu sevdiği bilinmekte fakat Jin hyung daha bir şey yapmadı. Bana kalırsa oldukça yakışıyorlar.
Jin hyung oldukça yakışıklı ve sevilen birine benziyordu. Bu yüzden çok şaşırmamıştım.
- Bu arada Sehun ve Jongin de takımda. Fakat sevgilileri varken bu saplarla dolaşmak istemezler tabi. Jinyoung da daha okula gelmemiş. Suga'nın neden bunlarla gezdiğine şaşırmayın yani. Devam edecek olursak, onun yanındaki elf gibi kulakları olan takımın mutluluk virüsüdür. Sürekli gülümser ve insanları neşelendirir. İnsanları destekler ve hoşgörülü davranır. Tabi arada bazı kişileri sinir etmekten de kendini alamaz.
- Adı da Park Chanyeol'dür.
Bunu dememle ikisi de bana şaşırarak bakmıştı.
- Jimin sen tanıyor musun?
- Hayır Tae, tanımıyorum. Ama Baekhyun hyungun anlatışına ve yüzündeki gülümseye bakarsak, tahmin etmek zor olmuyor.
Baekhyun hyung kızardı, Tae ise kahkaha attı.
- Üzgünüm erkek kesmekten bakamadım. Hadi hyung devam et eniştemizi anlatmaya. Bu sefer sana bakacağım ama.
- Gülümsemeden anlatacağım size inat. Adı dediğiniz gibi Chanyeol. Sahne adı benim gibi.
- Sahne adı Baekhyun mu?!
- Ahahah hayır Tae, demek istediğim o da kendi adını kullanıyor. İkinci sınıf ve rapper. O da pek iyi dans edemez. Ve... Sonuncumuz. Bu okulumuzun gerçek anlamda en iyisi. Şöyleki siz kaç yılında doğdunuz?
- 1995.
- O 97'li. Yani sizden 2 yaş küçük. Fakat çok yetenekli olduğundan okul onu erkenden aldı. Kendisi ikinci sınıftır. Dediğim gibi her şeyde iyi. İyi olmadığı bir şey yok. Hem rapper hem vokal. Aslında bizim Minseok da öyle ama bundan pek bahsetmez. Çok iyi dans eder. Hiphopta. Her oyunu oynatıyorlar ona kötü olduğu bir şeyi bulabilmek için; fakat kaybetmiyor. Üzgünüm Chanyeol ama, içlerinde en yakışıklısı da o. Adı Jungkook. Sahne adı da Jungkook. Bilinen bir sevgilisi yok.
- Gerçekten çok yakışıklıymış. Fakat hiç bana göre değil.
- Neden Tae?
- Hyung çünkü her şeyde bu kadar iyi olan biriyle sevgili olmak bana göre değil. Ayrıca ben benden büyüklerini severim. Küçükleri değil.
Onlar konuşurken ben halen o masaya bakıyordum. Her birini ayrı ayrı kesiyordum. Sıra Jungkook'a geldiğinde kafasını bana doğru çevirdi. Ona baktığımı farketmişti. Hızlıca başka yere baktım. Biraz sonra halen bana bakıyor olacağına ihtimal vermemiş ve geri bakmıştım. Fakat o halen bakıyordu. Göz göze geldiğimizde sırıttı. Hemen kafamı çevirip konuşmaya dahil oldum. Fakat aklım halen o masadaydı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Coming For L.O.V.E #Tamamlandı#
FanficGrup: Bts Çiftler: Jikook, Vhope (biraz Chanbaek, biraz Namjin, biraz da Meanie) Konu: Bir müzik okulu... İki yakın arkadaş... Odalar, dersler, sınıflar, projeler, klüpler, insanlar... L.O.V.E serisinin ilk sezonudur. İlk bundan başlanması önerilir.