Eve varmıştım çoktan.Annem mutfakla ilgiliniyor babam da yorulmuş uzanmıştı salona. Saat daha akşamın sekizi olmasına rağmen uykum gelmişti benimde. Yorgun hissediyordum.
Ahh ruhum yorgun..
Çok geçmeden bende duş alıp kendimi yatağa attım.Öyle hemen uykuya dalabilen biri değildim.
Müzik açtım ve gözlerimi uykuya bıraktım......
Vaay bu güzel kokuda neyin nesi ? Gözlerimi ovuşturarak merdivenlerden aşağı inerken annemin kızartma yaptığını anlamıştım.
"Oooh kolay gelsin Leyla Sultan !"
"Hayret nasıl uyanabildin ? "
"Bu enfes kokuya dayanabildiğim nerede görülmüş" deyip annemin yanağından öptüm.
Sonra da yüzümü yıkadım darmadağın olmuş saçlarımı topuz yapıp kahvaltıya koyuldum."Ee bugün napiyoruz ? "
"Ben şu kedileri vermeye gidicem kızım"
"Ben de komşulara bir uğrayım istersen sen de benimle gel Ezgi."
Hayır ya ben gitmek istemiyorum ama bi bahanem olmali ne desem ki ?
İşte tam bu sırada mesaj geldi, Pelin'den:"Kanka geliyorum ben Ayvaz'dayım. 10 dkya Kuşağzı sahilinde olurum"
Ondan öncesinde de mesaj atmış.
"Babaannemgile geldim. Yarın görüşelim"
Hmm işte bahanemi buldum!
"Tamam kanka 5dkya evden çıkarım gelince ara."
"Annecim,babacım Pelin geliyormuş arkadaşım saolsun beni buralarda yalnız bırakmadi.Bende şimdi onunla buluşcam aşağıdaki sahilde."
"Oo arkadaşını da buldun hadi yine iyisin" diyerek güldü babam.
"Ee öyleyse gidiyorum ben"
"Tamam akşama arkadışını da getir birlikte yeriz yemeği"dedi annem.
"Bakarıız" dedim ve yola koyuldum.
Hava da bayağı sıcak yahu !
Bi arıyım şunu da çok bekletmesin beni."Pelin nerdesin kanka geliyorum ben."
"5 dk ya ordayım."Allah'ım çok mutluyum en sevdiğim arkadaşımda buraya geliyordu!!
Çok güzel vakit geçireceğiz.
Diye güzel güzel hayaller kurarken dünkü çocuğu görmemle sinirlerim bozuldu.
Hayır nerden çıktı bu yaa!
Amaaan banane umrumda değil.Eyvaah, bana bakıyor bu!
Ee kızım tabi o gün ağzına geleni sayarsan çocuğa , o da sana ters ters bakar.Ama haketmişti yani!
Allah'ım ya halâ bakıyor! Şimdi ne bakiyon desem suçlu ben olurum , sonra adımız pisikopata çıkıyor! Ama ben dayanamiyacam!
"Ezgiiii,Ezgiii!"
Allah'ım bu Pelin'in sesi!
"Pelin! Yaaa kuzum yaa çok özledim seni, hoşgeldin"
"Hoşbulduk kanka da sen gergin gözüküyon bi sorun yok demi?"
"Ya sorma öküzün birine çattık dün şimdi de ters ters bakiyodu tam..
"Ben geldim , iyi ki geldim sende diyemedin ama ne bakıyon diyecektin demi"
"Lan helal be kızım nasıl da tanıyon kankanı gel seni bi alnından öpüyüm"
"İstemez kanka saol,gel şurda oturalım bi sakin ol sende"
"Tamam tamam da bi baksana sen bakiyor mu?"
"Hani ne tarafta?"
"İlerde bak şu büyük ağacın altında oturan, çaktırmadan bak ama!"
"Gördüm, yok bakmıyor birileri geldi yanına arkadaşları sanırım."
"Haa iyi o zaman zaten sen onun öyle göründüğüne bakma ukalanın teki öküz de desek yeri yani"
"Nasıl görünüyormuş kanka?
"Yani böyle sevimli bişey gibi gözüküyor falan gözleride çekik ,saçları da fena değil ama ya işte öküz bu ya!"
"Anladım kanka bence yakışıklı da yani, adı ne acaba?"
"Napçan adını ya yakışıklı da değil ayrıca.Hem onu boşver seni Dolunay'la tanıştırıyım hadi!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHUMUN NOTASI (TAMAMLANDI)
Teen FictionHep bir şeyler eksikti sanki. İçimde adını koyamadığım bir boşluk vardı. Şarkıları söylüyor ama hissetmiyordum. Meğer... Meğer o notayı kaybetmişim ben. Bulacak mıydım? (ilk kitabım <3