32|🎵

428 20 10
                                    

Saat 7.00 ve ne hikmetse bugün alarmdan önce uyanmıştım. Gözlerimi ovcalayarak yerimden doğruldum, lavaboya doğru ilerledim.

O sırada gözümün önünde sert bir şey belirdi.

Aah!
İnleyerek elimi başıma götürürken çarptığım şeyin kapının kenarı olduğunu anlayınca aslında sadece uyandığımı ama gözlerimin açılmamakta direndiğini farkettim.

Bildiğimiz üzere bugün cafe bendeydi. Bunu hatırlayarak fazla oyalanmadan üstümü giyinip evden çıktım.

Sabah ayazı tatlı tatlı vuruyordu yüzüme. Ku

"Kalbi aşk geçirmez yarası zırhlıdır
Gülüşünde bir şey var hep içime dokunur.."

Diyordu.

Sözlerine eşlik ettiğim sırada Rüzgar geldi aklıma. Onun gülüşünde de bir şey vardı. Hatta güldüğü zaman kısılan gözleri çok şey saklıyordu sanki. Derin bir hüzün yatıyordu o gözlerde.

Cafenin önüne gelince anahtarları çıkarıp açtım. Akşam çıkarken topladığımızdan içerisi gayet topluydu. Ama arka tarafın dağınık olma ihtimaline karşı bi bakıyım dedim.

Düşündüğüm gibi dağınık bırakmışlardı. Toplamaya masanın üstündeki bageti yerine koymakla başladım. Asılı duran gitar kılıfına gitarı koymak için yeltendiğimde Rüzgar'ın gitarı olduğunu farkettim.

Elime alınca farkında olmadan tellerinde gezindi parmaklarım. Bildiğim bir şarkıyı mırıldanmaya başladım.

"Her şey seninle güzel, yolda yürümek bile...
Olmayacak düşlerin peşinde koşmak bile...
Her şey seninle güzel, bu toprak bu taş bile..
İçimdeki bu korku, gözümdeki yaş bile..."

....

"Her şey seninle güzel..."

Duraksadım aklıma gelmemişti gerisi. Hatırlamaya çalışıyordum ama olmuyordu.

"Duyduğum bu ses bile..."

Duyduğum ikinci bir sese doğru kafamı kaldırırken, bana yabancı olmayan bu sesin Rüzgar' a ait olduğubu idrak etmemle gitarı usulca bıraktım.

"Hayır, hayır devam et."dedi benim bu hareketime karşı.

"Geldiğini farketmedim."
"Seni dinliyordum."
"Hı?"
"Diyorum ki böyle yeteneklerinden neden daha önce bahsetmedin acaba?"
"Bilmem, aklıma gelmedi hiç."

Kapının orada yaslandığı yerden doğrulup yanıma geldi. Gitarı bıraktığım yerden alıp kucağına yerleştirdi.

"İyi hoş çalıyorsun ama 'fa' larda bir problem var. Bak şimdi, iyi izle parmaklarımı."

*Hı kesin parmaklarını izler. Hııı!*

Rüzgar tekrar başladı çalmaya.

"Sen şarkıya gir."dedi başını sallayarak.

" Her şey seninle güzel, yolda yürümek bile..
Olmayacak düşlerin peşinde koşmak bile..

...

Nakarat arasıydı. O gitarla çalmaya devam ederken ara sıra gözlerimiz buluşuyor, sonra ben gözlerimi çekiyorum o da bhna gülümsüyordu.

"Her şey seninle güzel duyduğum bu ses bile.."

Evet evet yanlış duymuyorum Rüzgar' da bana eşlik etmeye başlamıştı.

"Yalnız içtiğim su değil, aldığım nefes bile..
Her şey seninle güzel bu yağmur bu kar bile..
Yüzümdeki göz yaşının izleri onlar bile.."

Alışılmadık bir ifadeyle Rüzgar'a bakarken, o sanki her zaman düet yapıyormuşuz gibi davranıyordu.

"Beklenmedik bir anda ayrılık gelip çatsa,
Seninle paylaştığım tek bir gün yeter bana.."

Ve kapanış....

Sizi çook çok özlediiiim...
Amma velakin bu sene sınavım olduğundan bölüm yazmak için vakit ayıramıyorum.
Aslında finalle çıkacaktım karşınıza ama bölüm bekleyen biriciklerim vardı. Onları kırmamak için bu bölümü atmak istedim.🧡🧡
Elbette final yapacağım, sizi çook seviyorum💜💜

Gitme vakti😔
Finalde sizinleyim..

RUHUMUN NOTASI (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin