Bizimkiler derken neyi kastetti bu kız acaba ?"
"Ezgi şu an gördüklerimi kastetti bence!"Uzaylı görmüş gibi bakan Pelin'in baktığı tarafa bakınca "lan dedim yine mi sen"ukala Rüzgar bozuntusu işte!Her yerde karşıma çıkıyor.
Pelin şaşkınlığını bozarak;"Bu Rüzgar mıydı ne o değil mi?"
"Evet o daaaa..Ama bunun sesi güzeldi niye bunu solist yapmamışlar ki?"
"Ne biliyim kanka .Bir dakika ya nerden biliyon bunun sesinin güzel olduğunu ?"
"Ya öyle tatsız bi karşılaşma olmuştu ordan işte.Tamam Ezgi gerisini anlatma,yoksa şimdi bir sürü şey uydurur yaaa ifff.
"Eeeeehhhh kader işte" dedi Pelin imalı bir şekilde gözünün ucuyla bana bakarak.
"Ne alaka şimdi"
"Yani işte yine karşılaştınız ondan şey ettim"Al işte yine saçmalamaya başladı yok "şey etmişmiş de bilmem neymiş"
"Şeyli şeyli konuşma diyorum sana ya !"
"Tamam ya sustum ama bu Rüzgar bu akşam fena esiyooor ehehuhehhe "Bu berbat gülüşünü hatırlamak bile istemiyorum ama bu kalas Rüzgar da fena olmamış yaani..
"Esiyor ya esiyor şimdi ben sana bi esecem!"
"Tamam ya kızma hemen.Kızmak mı Pelin'e mi hadi canım ! Dövesim geliyor resmen şiddete karşıyım ama
biraz daha sinir ederse dalacam!
Ya aslında çok sinirlenen biri değilim yani belki birazcık çok azcık ama canım bu Pelin'de beni sinir etmek için yapıyor yav!
Pelin'in beni kolumdan hafifce dürtmesiyle;"Yine ne var Pelin"diye bağırmam bir oldu çok mu bağırdım ne bi an etraftaki gözleri üzerimde hissettim.
"Ne bağırıyon ya! Sanki yarım saattir seni kesen benim"
"Ne kesmesi kimi ne-ne diyon ?"
"Bana bağıracağına diyorum-
"Kanka benim gördüğümü sende görüyon mu bu bana mı gülüyor?"
"Yarım sattir sana ne anlatıyorum acaba ben?"
"Yani yarım saattir bana mı bakıyor bu? bak ben bunu döverim haa ?"Haala bakıyor bi de gülüyor ya çok mu komik !
Ne gülüyon dercesine başımı salladım sonra bana gözlerini devirerek başka yere bakmaya başladı.
Ben buna boşuna ukala demiyorum işte kendini beğenmiş egoist hödük !
Sanki deminden beri bakan benmişim gibi bir de göz deviriyor.
Ama sen görürsün Rüzgar kalası !
Dolunay'ın tekrar yanımıza gelmesiyle yüzüme hafif bir gülümseme yerleştirdim."Nası kızlar keyifler yerinde mi?"
Ne demessin keyfimden çatliycam!
"Yerinde yerinde merak etme"dedi Pelin keyifle.
"Ya bu "Grup MİRA" diyorum bizimkiler falan diyordun epey yakınsınız galiba" dedim.Yok canım ne laf araması meraktan sordum:)
"Haa onlar mı burda çalışıyorlar zaten haftanın üç günü burdalar."
"Amatörler falan ama bayaaa iyiler" dedi Pelin araya girerek.
"Öyledir onlar!"
"Mira falan değişik olmuş ama güzel , kulağa hoş geliyor" dedi Pelin.
"Zaten kendi isimlerinin baş harflerinden koymuşlar grubun adını:bakın şimdi şu sağda duran 'Mehmet' bateristtir kendisi sabahtan akşama kadar prova yapar hatta kaç kere taşınmak zorunda kalmış kaldığı evden şikayet gelmiş falan "dedi ve bir kahkaha patlattı sonra ardından ekledi "hiç güleceğim yoktu ya!"sonra devam etti:" onun yanındaki vokal yapan kızda 'İzem' Mehmet'in kardeşi.
Sol tarafta gitar çalan da zaten gitarında da yazıyor adı 'Rüzgar' egoist bir kişiliği var açıkçası ama bizim buraya gelen kızlar onu sormadan edemezler neyse ya bunu geç pek sevmem zaten !
Gelelim solistimize şunun tatlılığına bakar mısın ya o da 'Aras' sesi falan bir yana çok esprili çocuktur yakışıklıda kızlarla falan arası çok iyi ama çok az kızla çıkmıştır.Eeehhh işte böyle..."Vaay beee ! Bizim sormamızı mı bekliyormuş ne! anlattı da anlattı mübarek..
Yanlız bu Rüzgar konusunda aynı fikirde olmamız hoşuma gitti.Dolunay'ın anlatışından esinlenerek birazda ben bahsedeyim sizlere;
'Şimdi bu Mehmet dedikleri hafif uzun boylu biraz sarıya çalan dağınık saçları ile bateri çalarken alnına gelmesi ona değişik bir hava katıyor, siyah t-shirtiyle birleşen gümüş rengi künyesinden bahsetmiycem bile..Neyse bunu geç!
'İzem denen kız ise 1.60 boylarda siyah saçlı,yani güzel kız aslında.Geç!
'Heee geldik bu Rüzgar kerestesine Çin'li lan bu ya da Kore'li her neyse! Çok merak ediyorsanız anlatiyim; işte normal boylarda gözleri baya bi çekik, yani gülse mesela kaybolur.Normalde böyle tipler çok sevimli olur ama işte bu değil yani ! Kestane rengi saçları güzel şimdi dürüst olmak gerekirse, kumral, tarzı da fena sayılmaz ama şımarıyor işte o yüzden daha fazla anlatmadan şirinciğe geçelim.
Aras kişisi de aynı Dolunay'ın anlattığı gibi zaten'"Vaaay bu bi iiiilkk! yaaa canlarııım"
Dolunay'ı sevgi pıtırcığına dönüştüren olay Rüzgar ile İzem'in karşılıklı şarkı söylemeleriydi aslında playback yapıyorlar ama niye şaşırdı anlamış değilim.
"Neden ilk ?"dedim şaşırmış gibi yaparak.
"Rüzgar hiç şarkı söylemez de ondan hemde İzem'le karşılıklı !
"Zaten playback yapıyorlar"dedi alayla gülerek Pelin.
"Ne farkeder ki bunu bile ilk defa yapıyor "dedi Dolunay,bozuntuya vermemeye çalışarak.Şarkının sonunda tüm grup üyeleri "İyi ki doğdun Dolunay "diye bağırdılar.
Bende iki yanıma bakarak Pelin'i arıyordum nereye kayboldu bu iki dkda?
O sırada gözlerimi kapatan bir çift el ile karşılaşınca;
"Hep aynı şeyi yapıyorsun Pelin! Biraz büyü artık!"
....Bu sessizliğin ardından ellerini gözlerimden çekmeyi denedim ama o sırada bir şey farkettim.
Bunlar Pelin'in eli değildi.
Öyleyse kimindi?"Fazlasıyla büyüdüm" dedi onun bu sözleri sessizliği bozarak.
Duraksadım bi an;
"Se-sen kimsin?" Diyebildim.
Ellerini gözümden çekmişti sonunda,arkamı dönmemi bekliyordu sanki.
Dönecek miydim ?
Dönemedim bi an öyle kalakaldım partinin ortasında.
Hal böyle olunca beni kendine doğru çevirdi.
Yanıp sönen mavi kırmızı ışıkların yüzünde buluşmasıyla kim olduğunu anlayamadım.
O da kendisini tanımamı beklemeden ekledi;"Ege ben tanımadın mı?"
Daha dikkatli bakınca hakkaten o olduğunu farkettim.Ama bunu ona farkettirmeyerek;
"Tanıyamadım"dedim başka yere bakarak.
Beni az çok tanıyordu tamam baya iyi tanıyordu bu yüzden de yalan söylediğimi anlamış gibi kollarını iki yana açarak-
Kesin sarılacak!Onun bunu yapmasına fırsat vermeden o sırada yanımızdan geçen birinin kolundan tuttum ve;
"Aşkım nerdesin deminden beri "diyerek dışarı sürükledim.Allah'ım napıyorum ben?
Kafama dank eden şey kolundan tuttuğum kimdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHUMUN NOTASI (TAMAMLANDI)
Teen FictionHep bir şeyler eksikti sanki. İçimde adını koyamadığım bir boşluk vardı. Şarkıları söylüyor ama hissetmiyordum. Meğer... Meğer o notayı kaybetmişim ben. Bulacak mıydım? (ilk kitabım <3