Multi: İzem 😉
Bugün Dolunay yoktu ve 3.bir şahıs olduğunu farkedince endişeyle birbirimize baktık.
Daha sonra sesin geldiği yere doğru hızlı adımlarla ilerledik.
Gördüğümüz kişi İzem'di ve eli kanıyordu."İ-iyi misin?"dedi Pelin korkuyla.
İzem, Pelin'in sorusuna cevap vermenin aksine gözünü kırpmadan bana bakıyordu.
Bu bakışları beni rahatsız etmişti ve yanına gidip elindeki kesiğe baktım."Hafif bi sıyrık,endişelenmene gerek yok"dedim.
Kime diyorum ki!
Donup kalmıştı.
O..Sanki elinin kanadığının farkında bile değildi.
Gözleri hâla üzerimdeydi ve bir an kendine gelip;"İ-iyiyim" diyerek elimi hafifçe itti"
"Pansuman yapabilirim, mikrop kapmasın"
"İyiyim dedim ya"diyerek beni tersledi.İzem'le daha önce hiç konuşma fırsatımız olmamıştı.
Zaten akşamüstü alıştırma yapmaya gelirlerdi ve o diğerlerinin aksine burda pek vakit geçirmezdi.
Ki tüm bunları göz önünde bulunduracak olursak şu an bana karşı kullandığı tavır çok saçma gelmişti."Pe-peki sen bilirsin"dedim kısık bir sesle.
Sonra yerdeki cam parçalarını toplamak için eğildi.
Pelin araya girerek "ben yaparım"dedi.İzem tekrar bana döndü:/
"Sorusuna cevap vermeyecek misin"
"Ne sorusu"dedim.Ne sorusundan bahsediyordu?
Ve bu haldeyken cevabını merak ettiği soru ne tür önemli olabilirdi ki?"Pelin'in sorusundan bahsediyorum"dedi gözlerindeki kararlılıkla.
Ve yumruklarını sıkıyordu bana cevap vermekte zorlanır gibi.Pelin'in sorusuuu???
Aah! Tabi yaa,hatırladım.
Ama bunun cevabı onu neden ilgilendiriyordu ki!Biz birbirimize bakarken Pelin'de dikkatle bize bakıyordu.
Oluşan bu sessizlik ürkütücü bir hâl alırken cevap vermemekte inatçıydım.Hayır yani sinir oldum bir kere!
Sanane Pelin'in sorusundan!Bir süre öyle kaldıktan sonra sessizliği bozan duyduğumuz şarkı söyleme seslerinin Aras'tan geldiğini farketmemizle onun mutfağa hızla dalması uzun sürmedi.
Kendileri "Aras"olur ckcndk
"Vermem seni ellere ver-..İzem! İzem elin kanıyor" dedi onun hâla sıktığı yumruklarına bakarak.
Hemen yanına gitti ve elini tutup bize dönerek;
"S-sargı bezi falan yokmu neden müdahele etmiyorsunuz"diyerek bağırdı.
"Kendisi istemedi"dedi Pelin sesi titreyerek.Yav çen korktun muu canım kankiim!
Birazdan bizi bu karışık durumdan kurtaracağım merak etme!Kendimi toparlayıp bu duruma bir son vermek için;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHUMUN NOTASI (TAMAMLANDI)
Teen FictionHep bir şeyler eksikti sanki. İçimde adını koyamadığım bir boşluk vardı. Şarkıları söylüyor ama hissetmiyordum. Meğer... Meğer o notayı kaybetmişim ben. Bulacak mıydım? (ilk kitabım <3