Multi: Ezgi
Ooops!
Noluyor ya?
Ne sevgilisi?"Hayır!"dedik Rüzgar ile aynı anda.
"Ya hemen hayır demeyin iki dakika düşünme süreniz var hadi sayıyorum."Aras gözünü kolundaki saate çevirirken gayet ciddi olduğunu farkettim.
"Ne saçmalıyon olum sen?"dedi Rüzgar.
"Saçmaladığım falan yok. Size sabahtan beri ne anlatıyorum ben?"diye söylendi Aras,bıkkın bir ifade hakimdi yüzünde.
"Aynen öyle, bu dediğinin anlattığınla ne âlakası var?"diyerek araya girdim.
"Ya Ezgi, sen bari yapma ya. Bakın sizin sevgili olmanız benim son şansım. Olmadı terk ederim bu şehri."
Buram buram dram kokuyor.
"Git lan yol paran benden."dedi Rüzgar.
"Ciddiyim ben, bırakın şamatayı. Şöyle izah edeyim. Şimdi eğer siz sevgili olursanız-
"Bak hâla ne diyor ya?" diye söylendim.
"Bir dinleyin ya. Sevgili numarası yapacaksınız sadece. Sırf İzem'i Rüzgar'dan soğutmak için."
"Ne alaka?"diye sordu Rüzgar.
"Abi bu kız niye senden umudunu kesmiyor. Çünkü sevgilin yok, bir gün onu sevebileceğini düşünüyor. Bunu İzem sana bakarken farkettim."
Yakacak dal bırakmadınız Aras bey.
Rüzgar sessiz kaldı. Ardından Aras'a dönerek."Bize bir iki dakika izin ver."dedi.
Aras uzaklaşırken Rüzgar'a ne yapıyorsun dercesine baktım.
"Bak Ezgi. Aras benim kardeşim gibidir. Onu iyi tanıyorum. Böyle sessiz sakin bu konuları konuşacak biri değildi önceden. Çorap değiştirir gibi sevgili değiştirirdi herif. Birden değişti. İzem hep vardı ama onun İzem'e karşı olan duyguları değişti. Geçer falan dedim Aras'ı tanıyınca. Ama geçmedi. Her gün daha fazla sevmeye başladı. Hepsini geçtim ben çekiyorum kahrını. Duygusal herifin teki oldu başıma. Bir de aynı evde kalıyoruz. Orda senin de payın var tabi."
Sabırla dinleyişimi son cümlesiyle sona erdirdim.
"Ben ne alaka ya?"
"Sen karşıma çıktıktan sonra Aras eve geri döndü."
"Ne güzel işte, beraber gül gibi yaşayın."dedim kıkırdayarak.
"Yaşıyoruz ama o yaşamıyor sanki. Gördün halini."
Rüzgar öyle deyince gözümün ucuyla Aras'a baktım. Kafası yerde ayağının ucuyla kumu eşeliyordu.
"Yani?"
"Bu kez onun için çabalamak istiyorum. Dedim ya kardeşim gibidir diye. Bu ikinci kez benden bir şey isteyişi ilkini yapamadım bari bunu yapayım tabi yardımınla."
"Çok saçma ama Rüzgar. Başka bir şey düşünemez miyiz?"dedim sitemle.
Ya tamam bir yandan üzüldüm ama ne bileyim sevgili olmak falan.
"Şu an tek alternatifimiz bu. Çünkü aklına gelebilecek her şeyi denedi."diye karşılık verdi Rüzgar.
"Partneri değiştiremiyoz mu?"dedim alayla.
Yüzünü ekşiterek cevap verdi.
"Konu benim zaten. Kanal mı değiştiriyon anasını satayım."Kıkırdadım ama sola doğru, görmedi yani.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHUMUN NOTASI (TAMAMLANDI)
Teen FictionHep bir şeyler eksikti sanki. İçimde adını koyamadığım bir boşluk vardı. Şarkıları söylüyor ama hissetmiyordum. Meğer... Meğer o notayı kaybetmişim ben. Bulacak mıydım? (ilk kitabım <3