↔ sixteen cigarettes

134 22 0
                                    

Całe zajście odbiło się echem u dyrektorki i oczywiście nie obeszło się bez wizyty na dywaniku.

Po prawie godzinnej rozmowie i opuszczeniu lekcji matematyki, Saeko mogła opuścić sekretariat. Zanim jednak wróciła na, zaczynającą się już, godzinę wychowawczą, poszła do pielęgniarki. Zapukała dwukrotnie do drzwi, po czym nacisnęła klamkę. Zamknięte.

Oj, czyli nie bedzie wchodzenia do pustego gabinetu pielęgniarskiego i bycia opatrywanym przez chłopaka, w którym jest się zakochanym, tak jak to bywa w anime z tanim humorem i przesłodzonym romansem - zakpiła w myślach i ruszyła w kierunku pokoju nauczycielskiego.

Stamtąd odesłano ją ze spuchniętym nadgarstkiem do sali gimnastycznej, w której wuefista powinnien się nią zająć i dać jej lodu. Zmęczona całym chodzeniem, skierowała się w danym kierunku i niespiesznym krokiem powlokła się do hali, jak na skazanie. Gdy już dokuśtykała się do pawilonu sportowego, otworzyła drzwi sprawną ręką i wślizgując się do środka, podeszła do trenera. Obadawszy rękę, wysportowany mężczyzna odwrócił się i zniknął gdzieś w pokoiku wuefistów.

Usiadłszy na ławce, Saeko, czekała aż nauczyciel wróci wraz z apteczką.

W międzyczasie na korcie dwie drużyny rozgrywały ze sobą mecz. Saeko zauważywszy Tanakę, gościa, który bezczelnie wykręcił jej nadgarstek, aż poderwała się z siedzenia. Ryuunosuke widząc kątem oka nagly ruch, odwrócił głowę w tym kierunku. Napotykając przeszywające spojrzenie dziewczyny, poczuł jak pocą mu się ręce. Atak nagłego szoku przerwał gwizdek, a Tanaka wrócił do gry.

Trzecioklasistka nie odrywając od niego wzroku, usiadła z powrotem trzymając się za obolałą kończynę. Niedługo potem wrócił wuefista, posmarował jej rękę żelem, po czym zabandażował. Zanim jeszcze wyszła, wręczył jej jakiś dziwny chłodzący żel wypełniający małą prostokątną torebeczce, ktory (podobno) miał działać jak zwykly lód. Podziękowawszy wyszła, rzucając graczowi ostatnie wrogie spojrzenie i bez pośpiechu wróciła na lekcje, planując zemstę.

ᶜⁱᵍᵃʳᵉᵗᵗᵉ ᵇᵘᵈˢ&ᵉᵐᵖᵗʸ ᵃˢʰᵗʳᵃʸˢ \ ⁿⁱˢʰⁱⁿᵒʸᵃ ʸᵘᵘ ◦ ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz